זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

מה עושה עיריית אשדוד כדי להילחם בפשיעה בעיר? חבר המועצה אופיר לסרי בשאילתא לראש העיר

על רקע עליית מקרי הפשיעה בעיר אשדוד, פנה חבר המועצה אופיר לסרי לראש העירייה בשאילתא בניסיון להבין כיצד פועלת העירייה על מנת למגר את הפשיעה ולהחזיר לתושבים את תחושת הביטחון

פורסם בתאריך: 28.11.22 12:30

     

על רקע עליית מקרי הפשיעה בעיר אשדוד, שלח חבר המועצה עו"ד אופיר לסרי שאילתא לראש עיריית אשדוד, על מנת לקבל מידע כיצד פועלת העירייה על מנת למגר את מקרי הפשע ולהחזיר את הביטחון לתושבי העיר.

חבר המועצה לסרי ציין במכתב כי גם לפני שנה וחצי שלח לראש העיר שאילתה דומה בנושא, ונענה על ידי ראש העיר כי "לצערי בכל מדינת ישראל חלה הקצנה של רמת הפשיעה". אך מאז היא לא הפסיקה.

"לצערנו מאז איננו רואים הקטנת התופעה, אלא להיפך", כתב חבר המועצה לסרי, והוסיף: "התופעה הולכת ומחמירה, רק בשבועות האחרונים נזרק רימון לבית פרטי באזור ו', רימון נוסף נזרק ברחוב זלמן ארן, כך גם נזרק רימון אל בית ברובע טו, בנוסף, במע"ר דרום נורו יריות אל עבר בניין מגורים והונח מטען חבלה, יריות נורו גם באזור ו'". כתב.

חבר המועצה עו"ד אופיר לסרי. צילום: פוטו רפי

חבר המועצה עו"ד אופיר לסרי. צילום: פוטו רפי

"היד עוד נטויה והעיר הפכה 'כפרי בשל למלחמת כנופיות פשע, שחלקן מתרחשות בעירנו אשדוד ומפרות את שגרת החיים, תוך שהן מטילות אימה על התושבים באזורים מסוימים ברחבי העיר", הוסיף.

לסרי גם הדגיש את תופעת הפרוטקשן וכתב "זו מכת מדינה, הממשיכה להתגבר ותופסת תאוצה, נושא שמחייב טיפול יסודי של רשות מקומית ומשטרה", וביקש מראש העיר לענות על שאלותיו המיועדות לקבל מידע על דרכי טיפול העירייה במצב הפשיעה בעיר: "מהן הפעולות שנעשו משנה שעברה על מנת שהתושבים לא יחששו וירגישו בטוחים באזור מגוריהם? האם מאז שנת 2021 הוקם ע"י העירייה ובתאום עם המשטרה צוות חירום למלחמה בנגע הפושט בעירנו? במידה והוקם כזה, מי הם חברי הצוות ומתי הוא כונס לאחרונה? האם ידוע לרשות המקומית מהי כמות התלונות שהוגשו בגין סחיטה באיומים על ידי בעלי עסקים בעיר ב 3 שנים האחרונות (פילוח לפי שנים), במידה וכן מבוקש להציג בפני חברי מועצת העיר את הנתונים", סיכם במכתבו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר