שרון מרק. צילום: אבי רוקח
שרון מרק. צילום: אבי רוקח

מדוע לא נבנו מתנ"סים חדשים בעיר בעשור האחרון? חברת המועצה שרון מרק בשאילתא לרוה"ע

חברת המועצה שרון מרק שלחה שאילתא לראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי בנושא אי בניית מבני ציבור ומתנ"סים חדשים בעיר אשדוד בעשור האחרון. גם ה'קמפוס לגיל הרך' וגם 'בית לאישה' שהצהיר עליהם, טרם פועלים על אף הצפי, לטענתה

פורסם בתאריך: 28.11.22 11:48

     

מדוע לא נבנו מבני ציבור ומתנ"סים בעשור האחרון בעיר אשדוד, למרות גידול ניכר במספר תושבי העיר ובניית רובעים חדשים? חברת המועצה שרון מרק שלחה לראש העיר יחיאל לסרי שאילתא בנושא. בשאילתא כתבה "מעל עשור שנים לא נבנו מתנ"סים חדשים בעיר וזאת על אף הגידול במספר תושביה ובניית רבעים חדשים. לשם הדוגמא: ברובעים ט"ז, י"ז – לא קיים כלל מתנ"ס על אף מספר הילדים והמשפחות הצעירות השוכנות ברובעים הללו".

"ברובע ט"ו הפעילות מתנהלת במבניי בתי הספר רבין, בתוך אולם הספורט, ובאופק – בתוך כיתות בית הספר, בלובי כיתות א', בסטודיו, באולם הספורט, וללא מרחב ראוי לצוותים ולהורים המחכים בגשם ובשמש ללא קורת גג או תחושת קהילתיות. גם ברובעים המרינה ומע״ר דרום הנמצא בשלבי איכלוס אין ולא קיימים מבני ציבור קהילתיים או מתנ"סים", כתבה.

הדמיית קמפוס הגיל הרך. מתוך אתר הסכם הגג אשדוד

הדמיית קמפוס הגיל הרך. מתוך אתר הסכם הגג אשדוד

ומה עם 'הקמפוס לגיל הרך'? הזכירה מרק בשאילתא. "בשנת 2018 הצהרת על הקמת 'קמפוס הגיל הרך' ברובע ט"ו ועד היום מעבר להצהרה לא התקדם הנושא", כתבה, "בתכנית העבודה העירונית לשנת 2020 הוקצו 50,000 שקלים להקמת 'מרכז בית לאשה' אשר היה אמור לפעול בשנת 2021, אך טרם".

בשאילתה ביקשה מרק מידע על כמות מוסדות הציבור והמתנ"סים שנבנו ב-13 השנים האחרונות באשדוד, וציון שם המוסד, שנת הקמתו, סך ההשקעה הכספית בהקמתו, ומי קהל היעד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר