אינדה פלינט (באמצע). מצטרפת לתנועת 'אשדודים'. צילום: תנועת אשדודים
אינדה פלינט (באמצע). מצטרפת לתנועת 'אשדודים'. צילום: תנועת אשדודים

ממשיכים להתרחב: אינדה פלינט מצטרפת לתנועת 'אשדודים'

בכנס תושבים של רובע ד', אינדה פלינט, מנהלת המעורבות החברתית העירונית של אשדוד לשעבר, הודיעה על הצטרפותה לתנועת 'אשדודים'. אינדה: "באתי להוביל עשייה משמעותית בעיר"

פורסם בתאריך: 20.11.22 15:38

     

במהלך מפגש פורום תושבי רובע ד' באשדוד, הודיעה אינדה פלינט, מנהלת המעורבות החברתית העירונית של אשדוד לשעבר, כי היא מצטרפת לתנועת אשדודים.

אינדה פלינט בת 46 נולדה וגדלה באשדוד, אמא לארבעה ילדים, ובעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית.

במהלך חייה עבדה אינדה במסגרות ועמותות שונות המתעסקות בשינוי חברתי, ובמהלך חמש השנים האחרונות שימשה כמנהלת המעורבות החברתית העירונית במנהל החינוך באשדוד, וריכזה את כלל המעורבות החברתית של תלמידי החטיבה והתיכון בכל העיר.

אינדה פלינט. צילום: תנועת 'אשדודים'

אינדה פלינט. צילום: תנועת 'אשדודים'

"בחרתי להצטרף לתנועת אשדודים כדי להוביל עשייה חברתית משמעותית בעיר", אמרה אינדה במפגש פורום תושבי רובע ד' שהיא מובילה, יחד עם חברים נוספים, "מגיל צעיר הייתי חניכה ומדריכה בתנועות הנוער העובד וכרכזת במד"צים של אשדוד. לאורך כל החיים הייתי פעילה חברתית ממועצת הנוער העירונית, דרך סגנות יו"ר אגודת הסטודנטים  באוניברסיטת בר אילן ועד היום והחבירה לתנועת אשדודים היא מכפיל כוח טבעי של מה שאני מאמינה בו".

"זו תנועה של כולם יחד", הוסיפה. "תנועה שפועלת בכוחות משולבים על מנת ליצור חברה יותר מלוכדת, שמכירה בעושר התרבותי שכולנו מביאים אל השולחן, ושעל כולנו אחריות אישית לדאוג לחברה וליצור עתיד טוב יותר לילדינו. וברוח הזו בדיוק הקמנו לאחרונה קבוצת תושבים ברובע ד', שאכפת להם ורוצים לקדם ולשפר, ואני מזמינה אתכם להצטרף באהבה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר