סניף הדואר ברובע ג'. מתוך גוגל סטריטוויו
סניף הדואר ברובע ג'. מתוך גוגל סטריטוויו

ד"ר לסרי נגד דואר ישראל: דורש להקפיא סגירת סניף ברובע ג'

עוד סניף של דואר ישראל עתיד להיסגר באשדוד וזה כבר הביא את ראש העירייה להתערב בעניין והוא דורש את הקפאת המהלך עד לפגישה עם העירייה

פורסם בתאריך: 15.11.22 14:54

     

חברת דואר ישראל הודיעה לאחרונה לתושבי רובע ג' כי סניף הדואר הפעיל ברחוב הפלמ"ח, ייסגר. במכתב שנתלה בסניף עצמו נכתב: "במסגרת פריסת השירות החדשה בעיר אשדוד, סוכנות הדואר הנמצאת ברובע ג' ברחבו הפלמ"ח 20, אשדוד תיסגר בתאריך 12/12/22".

עוד נכתב שם כי תאי הדואר שבסניף ייסגרו וכי ניתן יהיה לפתוח תאים חדשים בסניף הדואר ברחוב גיא אוני ברובע ט'.

סניף הדואר ברובע ג'. מתוך גוגל סטריטוויו

סניף הדואר ברובע ג'. מתוך גוגל סטריטוויו

הסגירה הזאת של הסניף שמשרת עשרות אלפי תושבים, עוררה זעם רב כלפי דואר ישראל שמרבה לסגור סניפים. כזכור, לפני 3 חודשים סגר דואר ישראל את הסניף הוותיק ברובע י"א, למרות מחאת התושבים.

לאור זאת, פנה ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי לחברת דואר ישראל במכתב נזעם תחת הכותרת "צמצום סניפי רשות הדואר באשדוד" וכתב להם כך: "בשנים האחרונות, אחת לתקופה אנו מתבשרים ללא ידוע או תיאום מראש על סגירת סניפים בעיר. אשדוד העיר החמישית בגודלה בישראל מחולקת לרובעים שכל רובע בה, מקביל במספר תושביו לישוב בינוני במדינת ישראל, בעלת דירוג סוציואקונומי 4 המעיד על התאמת חלקים נרחבים באוכלוסייה לצריכת שירותים דרככם ולא באמצעות הבנקים, ועדיין אתם עורכים שינויים מהותיים מבלי לנהל שיח מוקדם עם הרשות ולהבין את המשמעויות מבחינת הפגיעה ממשית בשירות לתושבים ואיכות חייהם.

"כך התבשרנו השבוע, באמצעות הודעה שהודבקה על סניף הדואר ברובע ג', על כוונתכם לסגור אותו בעוד כחודש. רובע ג' מונה 23,550 תושבים, למעלה מ70% משתייכים לאוכלוסייה החרדית בעיר. אוכלוסייה זו מתאפיינת ברמת ניידות נמוכה יחסית ובצריכה מוגברת של שירותי הדואר. מה גם שברובע זה אין כלל סניף בנק כך שלמעשה עבור מרבית האוכלוסייה מדובר כמעט בערוץ יחידי להתנהלות.

"אני מודע לכך שהחברה עוברת תהליכי התייעלות, אולם אינני רואה כל סיבה שההתייעלות תתבצע באופן לא מידתי ולא מוצדק כלפי התושבים שכאמור עושים שימוש רב בשירותיכם ואחרי הכל אתם עדיין חברה ממשלתית שתכליתה לתת שירות לאזרחי מדינת ישראל. אבקש להקפיא את החלטתכם עד לקיום פגישה מקצועית כוללת על שירותי הדואר באשדוד עם הנהלת העיריה".

ד"ר יחיאל לסרי

ד"ר יחיאל לסרי


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר