המשתתפים בכנס. צילום: אברהם אלישע
המשתתפים בכנס. צילום: אבירם אלישע

"יצרנו קול משמעותי לתושבים": מאות משתתפים בכנס תנועת אשדודים "בוחרים סדר יום 2023"

מאות חברי וחברות תנועת אשדודים התאספו בערב מוצ"ש האחרון, באולמי בל מר וחגגו עשור להקמת התנועה. בתנועה החברתית-פוליטית, שבראשה עומד יניב קקון, מאמינים שיצליחו להגדיל משמעותית את כוחם במועצת העיר

פורסם בתאריך: 13.11.22 22:48

     

במוצ"ש האחרון נערך באולמי בל מר מפגש ייחודי, חגיגת 10 שנות פעילות של תנועת אשדודים בעיר שהוקדש לקביעת סדר היום והשפעת התושבים על הבחירות הקרובות.

המשתתפים בכנס. צילום: אבירם אלישע

את פניהם של מאות התושבים שהגיעו מכל רחבי העיר ומילאו את האולם עד אפס מקום, קיבלו עמק עמרמי, סער בוכבינדר דורית אטיאס ודודי כהן, במוזיקה משובחת. הערב הונגש כולו בשפת הסימנים על ידי ליאורה דמטר והנחתה אותו בחן רב צופיה כהן.

מאות תושבים דנו סביב שולחנות עגולים, במגוון נושאים שנבחרו על ידם כתוצר של עשר שנות עבודה מתמשכת ומשותפת של תנועת אשדודים בכל שכונות העיר, ביניהם: חינוך נוער וצעירים, דיור, תעסוקה ומסחר, צרכים מיוחדים, תרבות, בילוי ואמנות, גיל הזהב, נשים, עלייה, קהילה ושותפות ציבור, רווחה ושירותים חברתיים, סביבה, תחבורה וקיימות.

יניב קקון מדבר בכנס. צילום: אבירם אלישע

מאיר אברז'ל עם המשתתפים בכנס. צילום: אבירם אלישע

"תנועת אשדודים היא תנועה אזרחית הפועלת בכל רחבי העיר מאז שקמה לפני 10 שנים", מסבירים בתנועה, "מצע התנועה נכתב על בסיס אלפי שיחות עם תושבי אשדוד ונותן מענה אמיתי לקול התושבים מהשטח ונראה שהם כאן כדי להישאר, לגדול ולהשפיע על עיצוב דמותה של העיר".

יניב קקון יו"ר תנועת אשדודים: "בעשר השנים האחרונות יצרנו יחד קול משמעותי לתושבי אשדוד, לצרכים, הרצונות והחלומות של כולנו. יחד, אנחנו כוח שמניע שינוי, למקום טוב יותר לכולנו".

המשתתפים בכנס. צילום: אבירם אלישע

המשתתפים בכנס. צילום: אבירם אלישע

חן לוי מרזוק ואלון צרויה המארגנים הקהילתיים של התנועה: "תודה רבה למאות תושבים מכל רחבי העיר שהגיעו לכנס תנועת אשדודים לחגיגות 10 שנים לתנועה, תודה על השותפות והאמון, תודה על העשייה המשותפת, פשוט תודה. מרגש לראות אנשים מכל גווני הקשת הפוליטית והחברתית. אנשים שאשדוד חשובה להם, בוחרים ליצור יחד מציאות משותפת".

מאיר אברז'ל, חבר מועצה מטעם התנועה: "יומולדת עשר זה זמן מעולה להגיד תודה. תודה כל מי שצועד ויוצר איתנו. כבר שנים שאנחנו נאבקים למען כל מי שצריך וכל מה שהכי כואב. כמה שעבדנו קשה עד היום, אנחנו מבטיחים לעבוד אפילו קשה יותר יחד עם כל תושב ותושבת. נמשיך לשנות מדיניות ומציאות. למען עיר שתושבי אשדוד רוצים. שמגיעה לכולנו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר