שוק ברובע ו'. צילום: משה ביטון
שוק ברובע ו'. צילום: משה ביטון

מוזיקה, אוכל ואווירה טובה: השוק ברובע ו' באשדוד באירוע לילה מיוחד

בהשראת שוק מחנה יהודה, ביום חמישי הקרוב, השוק ברובע ו' ימשיך את פעילותו אל תוך הלילה עם פעילויות מיוחדות ביניהן מיצגי רחוב, אומנים, מוזיקה, סיורי גרפיטי בהרשמה מראש, אוכל ואטרקציות לכל המשפחה

פורסם בתאריך: 6.11.22 22:06

     

ביום חמישי הקרוב (10.11) השוק ברובע ו' באשדוד ילבש אווירה אחרת. ביוזמה משותפת של ועד הסוחרים ואנשי היחידה שכונות ותיקות והון חברתי של עיריית אשדוד, הוחלט על אירוע לילה מיוחד – שוק מואר וססגוני שיימשך לתוך הלילה. "את ההשראה אנחנו לוקחים משוק מחנה יהודה בירושלים", אומרים אנשי השוק, "ומקווים שגם אצלנו אפשר יהיה למשוך קהל גדול שירכז את הרכישות שלו לשבת בשוק שלנו, ובתוך כך יהנו מפעילות כייפית באווירה חמימה".

את היוזמה מובילה כאמור היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי ושותפים לה אנשי מינהלת רובע ו'-ח', מרחב יצירה של החברה העירונית למתנ"סים והחברה העירונית לתיירות אשדוד. "לרובע ו' יש את הקסם שלו. האנשים, המאכלים, הריחות והקולות שתמיד מזכירים בית", אומרים ביחידה לשכונות ותיקות. "יהיו בו מיצגי רחוב, מוזיקה טובה, אומנים מיוחדים, אוכל מעולה, פינות ישיבה ועוד אטרקציות לכל המשפחה".

שוק ברובע ו'. צילום: משה ביטון

שוק ברובע ו'. צילום: משה ביטון

"'שוק לילה' ברובע ו' נולד מתוך חיבור של קהילת מנהיגות התושבים ברובע ושיחות עם ועד בעלי העסקים, כאשר נושא חיזוק השוק והמרכז ברובע ו' עלה בכל שיחה שוב ושוב", אומר מאיר אברג'יל, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק השכונות, ומציין כי "'שוק הלילה' הוא רק אחד מתוך רצף אירועים במהלך השנה שנועדו לחזק את המרכז המסחרי ברובע ו' ולחבר אותו לתושבי הרובע והעיר בכלל". אברג'יל אומר כי המיזם עולה בקנה אחד עם חזון העיר לחיזוק המרכזיים המסחריים והקהילות בשכונות הוותיקות. "אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה ליחידה לשכונות ותיקות והון חברתי, מרחב יצירה ומנהלת רובע ו' ומזמין את כל תושבי העיר להגיע ולהנות עם כל המשפחה", סיכם.

שוק ברובע ו'. צילום: משה ביטון

שוק ברובע ו'. צילום: משה ביטון

סיורי הגרפיטי שיערכו במסגרת שוק הלילה יצאו בכל שעה עגולה (19:00, 20:00, 21:00) ממאפיית דהרי בשוק ו', ופתוחים לכולם ללא עלות. כל שצריך לעשות הוא להירשם לסיור המתאים באמצעות הלינקים הבאים:

סיור ראשון –   https://visitashdod.smarticket.co.il/event/6729

סיור שני –   https://visitashdod.smarticket.co.il/event/6730

סיור שלישי –  https://visitashdod.smarticket.co.il/event/6731

שוק ברובע ו'. צילום: משה ביטון

שוק ברובע ו'. צילום: משה ביטון


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר