אורנה הוזמן-בכור. צילום: אלי אליהו
אורנה הוזמן-בכור. צילום: אלי אליהו

יו"ר נמל אשדוד בועידת ישראל לעסקים: ללא מהפך טכנולוגי בנמלים, תהיה האטה בצמיחה הגלובלית

אורנה הוזמן-בכור השתתפה בועידת ישראל לעסקים יחד עם בכירים נוספים, והרצתה בנושא חדשנות כמנוע צמיחה. הוזמן-בכור: "החדשנות והטכנולוגיה מהווים נדבך חשוב בפתרון האתגרים הניצבים בפני עולם הנמלים והלוגיסטיקה"

פורסם בתאריך: 2.11.22 09:00

     

אורנה הוזמן-בכור יו"ר נמל אשדוד השתתפה בועידת ישראל לעסקים, במושב שעסק ב'חדשנות מקצה לקצה', יחד עם בכירים נוספים ביניהם צביקה ביידא מנכ"ל שופרסל אונליין, גיל רוזן נשיא חטיבת השיווק באמדוקס ודודי בלסר, מנהל יחידת החדשנות, מקורות.

הוזמן-בכור הרצתה למשתתפים בנושא 'חדשנות כמנוע צמיחה' והתייחסה להשקעה של נמל אשדוד בחדשנות וטכנולוגיה כפתרון למשבר בשרשרת האספקה, והאתגרים בהם נתקל נמל אשדוד בשנים האחרונות.

נמל אשדוד. צילום: אבי רוקח

נמל אשדוד. צילום: אבי רוקח

"החדשנות והטכנולוגיה מהווים נדבך חשוב בפתרון האתגרים הניצבים בפני עולם הנמלים והלוגיסטיקה. משבר הקורונה גרם לשיבושים קשים בשרשרת הלוגיסטיקה העולמית. המשבר לא פסח על ישראל, זאת, בנוסף למתיחות הביטחונית בדרום", אמרה. "נמל אשדוד התמודד עם אתגרים אלה במגוון אמצעים: קליטת עובדים זמניים, השקעה בתשתיות, עבודה מהבית וקידום החדשנות. עוד טרם פריצת משבר הקורונה, החליט הדירקטוריון על השקעה בתשתיות של 2.4 מיליארד שקל בכדי להתמודד עם התחרות – החלטה דרמטית שמסייעת בהתמודדות של היום לאחר הקורונה".

לדבריה, "העולם מתמודד בשנים האחרונות עם מספר רב של אתגרים, החל ממשבר הקורונה, עליית האינפלציה והריבית, והתפקיד שלנו, בעולם הנמלים, לייצר פתרונות. החדשנות והטכנולוגיה מהווים נדבך חשוב בפתרון האתגרים הניצבים בפני עולם הנמלים והלוגיסטיקה. אם הנמלים בישראל ובעולם, לא יעברו מהפך טכנולוגי בשנים הקרובות, אנו גוזרים על עצמנו האטה בצמיחה הגלובלית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר