להקת אקרופוליס. צילום: אורן אלון סלמן
להקת אקרופוליס. צילום: אורן אלון סלמן

זוכרים את ג'ינג'י החייט, ג'וג'ו הספר והרמן צ'יבוטרו האופטיקאי? כי הם חוזרים לרובע ב' באשדוד

המיזם החברתי 'מרחב יצירה אשדוד' יקיים ביום חמישי הקרוב אירוע מחווה לרובע ב' באשדוד. מהשעה 17:00 ועד השעה 20:00 יתקיימו פעילויות ברובע, שיגרמו לכם להתרפק על העבר ולהעלות זיכרונות. הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 25.10.22 11:15

     

המיזם החברתי 'מרחב יצירה אשדוד' הפועל במסגרת החברה העירונית לתרבות הפנאי והיחידה לשכונות ותיקות והון חברתי, מזמין את תושבי אשדוד להתחבר לשורשים, להתרפק על העבר ולהתרגש באירוע מחווה נוסטלגי לרובע ב'. האירוע יתקיים ביום חמישי הקרוב במרכז המסחרי ברובע ב', מהשעה 17:00 ועד 20:00.

התוכנית האומנותית באירוע כוללת מיצגי אמנות ושחקני תיאטרון רחוב, שיגלמו, עם מעט קריצה, דמויות בלתי נשכחות מהעבר המפואר של רובע ב', ביניהם ג'ינג'י החייט, ג'וג'ו הספר, הרמן צ'יבוטרו האופטיקאי, קולנוע אסתר, קפה סן רמו האגדי, עגלת החלב ומוכר הממתקים מפעם.

ג'וג'ו הספר וצ'יבוטרו האופטיקאי. צילום: אבי פלדמן

בנוסף, מופע "נוסטלגיה בשירים", עם להיטי שנות השישים והשבעים האהובים על כולם, עם להקת "אקרופוליס"- הרכב קאברים של רוק ישראלי – לועזי עם רפטואר מגוון של מיטב להיטי הרוק הישראלי והלועזי, הפונה למגוון רחב של קהל צעיר ובוגר. המופע קצבי ושמח, מקפיץ ומרים (חברי הלהקה: אילן אלמקייס – סולן, רוני אייזיק – גיטרה אקוסטית, עופר דגני – גיטרה חשמלית, אלעד ירקוני – גיטרה בס, חן מוצפי – תופים).

צילום אווירי של מרכז מסחרי ב'- מתוך התערוכה אוצרים ברובע ב'

צילום אווירי של מרכז מסחרי ב'- מתוך התערוכה אוצרים ברובע ב'

במחווה לקולנוע 'אסתר' האגדי תיערך הקרנת חוצות של סרט תיעודי על אשדוד משנת 1961, בהפקת שירות הסרטים הישראלי, ובבימויה של הלגה קרנסטון (לימים קלר), ממייסדות הקולנוע הישראלי. הסרט מתאר את הגעתם של העולים החדשים, לאזור השומם והחולי, את כניסתם לשיכונים החדשים ואת מהלך חייהם, שהתפתח מאז הגעתם.

גינגי החייט. צילום: אינה קצב - מתוך התערוכה אוצרים ברובע ב'

ג'ינג'י החייט. צילום: אינה קצב – מתוך התערוכה אוצרים ברובע ב'

בשיתוף הספרייה העירונית יוכלו הילדים להשתתף בהצגה-שעת הסיפור 'בת האיכר והאריה', ועוד אטרקציה לדור הצעיר: "משחקים של פעם" – מתחם משחקים נוסטלגיים לילדים, עם משחקים שהיו חלק בלתי נפרד מתקופת הילדות של הוותיקים. המתחם יאפשר להורים ולילדים לשחק בצוותא, וההתרגשות כמובן, תהיה רבה. "ב' זה בית"- יום חמישי, 27.10.22, בין השעות 17:00 – 20:00, מרכז מסחרי רובע ב', אשדוד. הכניסה חופשית.

מרכז מסחרי רובע ב' - תחילת שנות השבעים- צילום באדיבות הארכיון העירוני לתולדות אשדוד

מרכז מסחרי רובע ב' – תחילת שנות השבעים – צילום באדיבות הארכיון העירוני לתולדות אשדוד


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר