אלברט אלמליח ז"ל

"צנוע, אוהב ומכבד": הלך לעולמו אלברט אלמליח, הסוחר הוותיק והאהוב מאשדוד

פורסם בתאריך: 21.10.22 08:38

     

אלברט אלמליח, מי שהיה מוכר בעיר כמוכר וילונות הלך לעולמו בטרם עת ולאחר מאבק במחלה קשה והותיר את משפחתו, חבריו ומכריו המומים. מכריו מספרים על איש עם קסם רב ולב רחב.

היו לו בעבר חנויות של וילונות ועיצוב הבית כמו וניציאני, בין היתר במתחם גן העיר ובקניון לב אשדוד. לקוחותיו הרבים מילאו את הרשתות החברתיות בזכרונות נעימים.

הלוויתו נערכה אתמול בבית העלמין באשדוד והמשפחה יושבת שבעה בביתו שברחוב העצמאות 42/12, רובע הסיטי.

אלברט אלמליח ז"ל

"כמה מצער לשמוע", ספדה לו אישה שהכירה אותו, "השבוע חשבתי עליו, עבדנו בשכנות ממש חנות ליד חנות בגן העיר הוא בוניציאני ואני בליני
איש מקסים ונעים תמיד מחייך עוזר על הספסל היינו יושבים שותים קפה ומשוחחים. עצוב".

אלברט אלמליח ז"ל

"גיסי היקר והאהוב, המיוחד במינו, אי אפשר לדבר עליך בלשון עבר", כתבה גיסתו אופירה, "החיוך שלך הצחוקים וההסתלבטויות שלך היו חלק בלתי נפרד מימך. 'גיסי המיוחד' ככה הייתי קוראת לך, כי היית מיוחד במינו, החגים שהיית מארח אותנו, מבשל ומפנק כיד המלך, הקינוחים שהיית מחייב אותנו לטעום, המתנות שהיית קונה לילדים, תמיד דאגת להכל מהכל כי אתה מיוחד. ובשנים האחרונות למרות שלא היית במיטבך, אין חג שלא קיבלתי את השיחת טלפון שלך ששאלת על כולם ואיחלת חג שמח. היית כל כך צנוע, כל כך אוהב ומכבד את כולם, היה בך פשוט הכל מהכל כי אתה מיוחד. גיסי היקר אהבתי אותך מאוד מאוד, תחסר לנו המון ובשבילי תמיד תישאר 'המיוחד'. תנוח על משכבך בשלום".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר