מישל ביטון בהפגנת עובדי נמל אשדוד נגד ההסתדרות
מישל ביטון בהפגנת עובדי נמל אשדוד נגד ההסתדרות

מישל רץ למועצה

פנים חדשות אך מוכרות בפוליטיקה המקומית: מישל ביטון מנמל אשדוד יעמוד בראש רשימה חדשה שתתמודד בבחירות למועצת העיר בעוד שנה

פורסם בתאריך: 26.10.17 17:15

     

הבחירות המקומיות ייערכו בעוד שנה בתאריך 30.11.18. הפעם יום הבחירות צפוי להיות יום שבתון.

המערכת הפוליטית באשדוד נראית עדיין מנומנמת, אך חידוש אחד כבר מגיע מכיוונו של מישל ביטון, לשעבר חבר ועד התפעול בנמל אשדוד, שגם התמודד לצדו של עו”ד יצחק גבאי על ראשות המרחב בהסתדרות בתמיכת שלי יחימוביץ’.

ביטון, בן 45, גרוש ואב לשניים, צפוי לעמוד בראש רשימה על—מפלגתית ששמה עדיין לא נקבע. הוא היה אחד ממובילי הקומץ שהוביל את המרד נגד ההסתדרות הכללית בנמל בשנה החולפת. דרך אגב, לאחרונה ההדורים יושרו, והמורדים חזרו לשורות ההסתדרות.

“אחרי המאבק שניהלנו, גם בנמל וגם בבחירות למרחב, לחצו ושאלו, ‘למה שלא תביא את הניסיון שלך לידי ביטוי גם בעירייה’, אחרי הכול רוב תושבי אשדוד הם שכירים”, מסביר ביטון. “אז כן, אני רץ. כל הריצה היא לא כדי שאהיה חבר מועצה, אלא כדי שאוכל לעשות יותר. הגיע הזמן שיהיה לתושבים חבר ועד, ולא רק חבר מועצה, אדם שהוא קשוב וקרוב אליהם”.

לדברי ביטון ההתמודדות תהיה במסגרת חדשה: “עם אנשים טובים וראויים. יעקב שטרית איתנו. הוא בחור שתמיד נענה בחיוב, עוזר לכל האנשים, בצניעות, יש לו ניסיון ניהולי ופוליטי, אני בטוח שנקבל גם את תמיכתו של דב קרן”.
“הגיע הזמן לצאת מתוך ‘מפלגות מגדל בבל’ וליצור חיבור של כל העדות. ככה נעצור את כל הפיצול והסקטוריאליות. קבוצה שתהיה מורכבת מכל צבעי הקשת של האוכלוסייה. היום המועצה בנויה מרוסים, דתיים, חרדים, ספרדים, אשכנזים. אז לאותה אוכלוסייה בעיר שאין לה לא אבא ולא אימא, אנחנו נהיה לפה. אני רוצה לקחת את מודל הנמל ולהביא אותו למועצה”.

במי תתמכו לראשות?

“אנחנו מתעסקים בדברים שיש לנו על הפרק בעיר”.

 

בבחירות הקודמות נכנסו שני ראשי ועדים בנמל למועצה: אבינועם שושן ואלון חסן. במה הריצה שלך תהיה שונה?

“ההתנהלות שלי אחרת. כולם יודעים שאני טיפוס שנוגע בכל דבר בצורה הכי אישית. בנמל וגם מחוצה לו למדו שאני אחד שנותן יחס חם ואישי לכל אחד. נציג ציבור צריך להסתובב ברחובות ובשכונות בדגש על האזורים הישנים, להתרועע עם אנשים, לשמוע את מי שאין לו פה. אישית, מאוד מעניין אותי תחום הרווחה”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר