פסטיבל היין באשדוד. צילום: פבל טולצ'ינסקי ולירון מולדובן
פסטיבל היין באשדוד. צילום: פבל טולצ'ינסקי ולירון מולדובן

חול המועד סוכות 2022: מופעים אטרקציות באשדוד

סוכות הגדול באשדוד - פסטיבל היין, יובל המבולבל, מני ממטרה, ישי ריבו, שלום חנוך, אודיה, אושר כהן, להקת שפתיים ועוד. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 11.10.22 13:22

     

פסטיפארק

הפסטיבל שיתקיים בין התאריכים 11-12.10 הותאם לכל הגילאים ושכבות האוכלוסייה והוא יכלול ג'ימבורי לקטנטנים, הופעות של יובל המבולבל, מני ממטרה, יניב המגניב, עופר ומאור, ופסטיבל יין עם 20 יקבים ומחלבות מובילות.

יום שלישי 11.10: מני ממטרה – שעה 11:00, עופר ומאור – שעה 13:00

יום רביעי 12.10 יובל המבולבל – בשעה 12:00, יניב המגניב – בשעה 13:00

יובל המבולבל, צילום: רפי דלויה

בימים הללו יש גם מתחם מתנפחים לכל הגילאים שיפעלו בין השעות 10:30 ועד 14:30. במסגרת היומיים, יתקיים פסטיבל ילדים ססגוני לכל המשפחה החל מ-10:00 בבוקר עם מגוון מופעים, הצגות סדנאות יצירה והפעלות, דמויות ענק, ליצנים והולכי קביים בתלבושות מרהיבות יתהלכו בין המבלים.

פסטיבל היין

פסטיבל היין הישראלי הפך למסורת באשדוד, ומצליח למשוך אליו מבלים מכל הארץ ומעל 20 יקבים מובחרים בכל מיני גדלים מהגולן ועד לנגב, המבקשים להיות חלק ממנו.

פסטיבל היין באשדוד. צילום: לימור אדרי

פסטיבל היין באשדוד. צילום: לימור אדרי

הפסטיבל יתקיים בכל ערב בין השעות 19:00 ועד 23:00 בפארק אשדוד ים וכבר בכניסה יקבלו האורחים כוס לסיור טעימות. את טעמי היינות תשלים האווירה: בריזה מהים, מוזיקה שתתנגן בשתי במות, פסלים חיים, כורסאות ישיבה ופופים. אשדוד הפכה בשנים האחרונות לבירת תרבות וקולינריה, ובמהלך הפסטיבל ישולב גם הפן הזה עם דוכני מזון ואוכל גסטרונומי שיכינו השפים המובילים מאשדוד, שיציגו את מיטב המנות.

פסטיבל היין באשדוד. צילום: פבל טולצ'ינסקי ולירון מולדובן

פסטיבל היין באשדוד. צילום: פבל טולצ'ינסקי ולירון מולדובן

בהמשך למדיניות החברתית-כלכלית של העירייה, שהונהגה לאורך כל חודשי הקיץ, יעמוד מחיר כרטיס כניסה על 25 שקלים בלבד לתושב אשדוד בעוד תושבי חוץ יידרשו לשלם 50 שקלים. המחיר כולל קבלת כוס יין וטעימות יין מהיקבים.

פסטיבל "אושפיזין מוזיקלי"

בחול המועד סוכות יתקיים בעיר אשדוד הפסטיבל החגיגי "פסטיבל אושפיזין" שהפך למסורת בעיר אשדוד. במהלך הפסטיבל יועלו הופעות של מיטב המוזיקאים במדינה כמו ישי ריבו, שלום חנוך, להקת שפתיים ועוד, כמו כן הפקות מקור מהטובות שיש. מופעי הפסטיבל יהיו בתאריכים ה-11 עד ה-18 באוקטובר, בחלק מההופעות הכניסה חופשית, ולחלקן תצטרכו לרכוש כרטיס מראש. לכל הפרטים המלאים על המופעים והפסטיבל הקליקו כאן

ישי ריבו. צילום: הראל ריזלר

ישי ריבו. צילום: הראל ריזלר

אודיה ואושר כהן

אמפי אשדוד יארח בחול המועד סוכות את הכוכבים החמים של ישראל: אושר כהן ואודיה – שהוכתרה כזמרת הצעירה ביותר שהופיעה בקיסריה, יופיעו על במה אחת. לפרטים ורכישת כרטיסים הקליקו כאן

הופעה של אושר כהן ואודיה

הופעה של אושר כהן ואודיה

קפטן ג'ק במרכז הדולפין והים

במהלך חול המועד בתאריכים 12-14 באוקטובר תתקיים פעילות ייחודית, מעבר לסיור במרכז הדולפין והים, המשלבת הצגה אינטראקטיבית לילדים (כל ההכנסות הן קודש לפעילות למען היונקים הימיים בישראל).

קפטן ג'ק

קפטן ג'ק ואוצרות הים – שודד הים הנודע קפטן ג'ק (דור בכר) מקבל על עצמו משימה מאל הים, פוסידון: להפוך לשומר הים! מיד הוא יוצא עם הילדים (בדמותם של השודדים) למסע תת־ימי למציאת האוצר האבוד של פוסידון. בעזרת מפת המטמון שבידיהם, החברים מגלים, תוך סיור מלמד ומעשיר במרכז הדולפין והים, עובדות מרתקות על הים ושוכניו.

מרכז הדולפין והים, רחוב אורט 2, אשדוד. למידע: https://www.delphis.ngo/event

סוכות שמח במרכז המבקרים אשדוד

מרכז המבקרים שמח להזמינכם למרכז החדש והקסום לפעילות מיוחדת ומגוונת לכבוד חג הסוכות – בואו לבקר!

אושפיזין תיירותי במרכז המבקרים – סיור מודרך מותאם לחול המועד סוכות וותיקי העיר שיספרו את סיפור הקמת העיר מזווית שלא הכרתם, בואו להכיר את האושפיזין הרב תרבותי של אשדוד ולחוות את העיר מזוויות חדשות, המקומות הטעמים והצלילים בחוויית ביקור מבוססת טכנולוגיות מתקדמות – לכל המשפחה.

הסיורים לקהל יתקיימו בימים ג’, ד’, ה’, 11-13/10/22, בית אריה קלנג, רחוב יאיר שטרן 2 אשדוד

בשעות:  10.00, 12.00 15.00, 17.00

ברכישת כרטיסים מראש בלבד.

לרכישת כרטיסים לסיורים לחצו כאן

 סיור עששיות בפארק אקולוגי + מופע אור קולי

תיירות אשדוד מזמינה אתכם להשתתף בסיור מיוחד ובמופע אור קולי במצודה

נתחיל בסיור עששיות: סיור עששיות על שם מי מתי ולמה שימשו? מי מזין את הים? כמה זנים של בעלי חיים יש בים? אלו תרבויות ודתות עוטפות מסביב ,אלו אוצרות טבע טמונים עמוק בים אולי גם אוניות טרופות וסיפורי שודדי ים? מה הקשר בין צבים לחופים מה האדם עושה בים דיג או שמירה? על זה ועוד בסיור מרתק לאורן של עששיות.

ונסיים במופע אור קולי במצודת אשדוד ים: מופע מיוחד, מרשים והעשיר באפקטים, נע בין קירותיה העתיקים המקוריים  של המצודה, ומספר את סיפורה של אשדוד – החל מימי האדם הקדמון, דרך הפלישתים ועד ימינו, מזווית ראיה ייחודית. הים, שגליו האינסופיים מלטפים את חופי אשדוד מיליוני שנים, הוא זה שמספר את ההיסטוריה של העיר ותהפוכותיה, במופע שאורכו כ-10 דקות.

תאריך: 12-13/10/2022 בשעה 20:00

מקום מפגש: בכניסה למצודת אשדוד ים

עלות: 40 ₪ לאדם, מתאים לכל גיל אך דורש הליכה בחולות, התשלום לילד מעל גיל 5

לפרטים נוספים ניתן לפנות לג'ני: 08-8545481


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר