רפאל וונדו איילין בזונך. הצטרף לתנועת אשדודים
רפאל וונדו איילין בזונך. הצטרף לתנועת אשדודים

הוא פה בשבילכם: הפעיל החברתי רפאל בזונך הצטרף לתנועת אשדודים

הפעיל החברתי רפאל וונדו איילין בזונך הצטרף לתנועת אשדודים ואיתם ירוץ לבחירות הקרובות למועצת העיר. רפאל: "ערך הנתינה והתרומה לחברה הינו ערך עליון"

פורסם בתאריך: 29.9.22 10:51

     

מצטרף לתנועת אשדודים: הפעיל החברתי רפאל וונדו איילין בזונך. יחד עם התנועה ירוץ בפריימריז לבחירות הקרובות למועצת העיר. במפגש פעילים בנוכחות עשרות משתתפים, הכריז רפאל על הצטרפותו לתנועה ואמר כי "מגיל מוקדם מאוד הצטרפתי לאבא שלי לפעילות קהילתית בכפר הולדתי וגדלתי במשפחה שערך הנתינה ותרומה לחברה הינו ערך עליון. אני מרגיש שתנועת אשדודים היא הבית שלי להמשיך ולעשות בו, להמשיך את דרכו של אבא שלי".

רפאל הוסיף כי "הגעתי לפעילות התנועה והכרתי אנשים נפלאים שהזולת בראש מעיינם, תנועת של מעשים בפועל עם הנוער, הצעירים, הצרכים המיוחדים והשכונות הוותיקות. זה מה שמשך אותי להתחבר ואני מאמין שיחד נעשה עוד רבות עם ולמען כל תושבי ותושבות אשדוד".

רפאל ויניב קקון. צילום: תנועת אשדודים

רפאל ויניב קקון. צילום: תנועת אשדודים

רפאל, בן 44 נשוי +4 ילדים, יליד אתיופיה. עלה לארץ בגיל 13 בשנת 1991. את שירותו הצבאי עשה רפאל כלוחם במג"ב. רפאל עובד כחשמלאי בחברת חשמל ולומד ללימודי התואר הראשון במדעי החברה, ובמקביל  מתנדב ומוביל מגוון פעילויות גמ"ח ותרבות עם ולמען הקהילה.

בנוסף, רפאל עומד בראש צוות הדוברות בוועדת הדרך החדשה העירונית, וכמתנדב בוועדות הפרויקט הלאומי, במסגרת זו פועל להנגשת השירותים הקיימים בעיר לבני הקהילה עולי אתיופיה באשדוד. לדבריו "בסיוע החוברות שהוצאנו, הציבור יכול למצות את זכויותיו טוב יותר ולהיות חלק מהפעילות העירונית, ולצד זאת לחשוף את העוצמה והעושר של הקהילה האתיופית לכל תושב באשדוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר