צילום: מתוך קבוצת הפייסבוק נלחמים על הבית

התחזית בעקבות המחוזית: מוצאי שבת סוער במיוחד

מתנגדי הסכם הגג באשדוד, ובמרכזם  פעילים מרובע ט“ו, מארגנים הפגנת מחאה  מחוץ לביתו של ראש העירייה

פורסם בתאריך: 26.10.17 14:18

     

לא רק ליד ביתו של היועץ המשפטי לממשלה: הפגנות המחאה של מוצאי שבת מגיעות לאשדוד מכיוון אחר. תושבי רובע ט“ו, שמתנגדים למתחם החדש בלב הרובע הכולל תוספת של מאות יחידות דיור ברבי קומות, ותושבים נוספים מרחבי העיר שמסתייגים מהסכם הגג יוזמים הפגנה נגדו ב-11 בנובמבר. לפי התכנון שלהם, הם יתייצבו מול ביתו של ראש העירייה ד“ר יחיאל לסרי במע“ר דרום.

הדמיה: מתחם לב רובע ט"ו

כזכור, לפני החג נועדו נציגים של רובע ט“ו עם לסרי ושטחו את טענותיהם. לדבריהם, הוא הבטיח להם שיפעל לשינוי התכנית, אך כמה ימים אחר כך היא אושרה כלשונה בוועדה המחוזית בתמיכת העירייה. אחד מראשי הפעילים בנושא הוא חבר המועצה אלון חסן. כך אמר השבוע: ”היוזמה היא של תושבים שמאוכזבים מראש העיר בכל התחומים, תושבים שנמאס להם מהאטימות שלו ומדרך ההתנהלות שלו“.

מה מטרת ההפגנה?
”אנחנו מאמינים שקרה משהו לציבור באשדוד והוא מביע את מחאתו. אני אישית לא מאמין שראש העיר יחיאל לסרי ישתנה. הדרך שהוא בחר לעבוד על התושבים והיהירות שלו וחוסר האמינות שלו נמאסים על הציבור, והוא מביע את תסכולו. אני שוב מבהיר שהיוזמה הזאת היא של התושבים בלבד“.

חסן במועצת העיר. צילום: אורי קריספין

בדף שפתחו לפני כמה חודשים "נלחמים על הבית" פרסמו המארגנים קריאות לבוא ולהפגין.

לסרי מנסה להרגיע את הרוחות בישיבת המועצה שדנה בהסכם הגג. צילום: אורי קריספין

עיריית אשדוד מסרה בתגובה: "ראש העיר מאחל לאלון חסן בריאות והצלחה בכל המובנים, ושמח שאחרי ארבע שנים של דממה במועצת העיר, מצא מר חסן  נושא אישי למענו הוא יכול להיאבק. רק להזכיר, שראש העיר פועל למען צעירי העיר ודואג לעתידם  ומר חסן פועל למען האינטרס האישי שלו, גם במחיר פגיעה בצעירי אשדוד."

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר