מצטייני ראש השנה. צילום: דובר צה"ל
מצטייני ראש השנה. צילום: דובר צה"ל

גאווה מקומית: סמל רון יבטושנקו ורס"מ יעקב דנינו מאשדוד הם מצטייני ראש השנה

בטקס מצטייני ראש השנה, קיבלו סמל רון יבטושנקו ורס"מ יעקב דנינו תעודת הצטיינות. יבטושנקו הוא מצטיין ראש השנה של מח"ט בנימין, ודנינו הוא מצטיין קצין הקשר הראשי

פורסם בתאריך: 22.9.22 11:42

     

כמיטב המסורת בצה"ל, בטקסי ראש השנה מכריזים על המצטיינים שעשו את עבודתם נאמנה במהלך השנה. סמל רון יבטושנקו ורס"מ יעקב דנינו מאשדוד הם ללא ספק גאווה מקומית לאחר שקיבלו אות הצטיינות לראש השנה, כל אחד ביחידה שלו.

רס"ם יעקב דנינו, מצטיין קשר"ר

רס"ם יעקב דנינו, קיבל את אות ההצטיינות שלו בטקס מצטיינים בראשות קצין הקשר הראשי של אגף התקשוב וההגנה בסייבר, תת אלוף יוסי כראדי. דנינו קיבל את ההצטיינות בזכות מילוי תפקידו על הצד הטוב ביותר ועבודתו המסורה כמפקד המרת״ק בגדוד התקשוב באוגדת עזה. במסגרת תפקידודנינו מפקד על כל מרכז אמצעי התקשוב ונותן מענה לכל יחידות האוגדה והחטיבות המרחביות.

דנינו הוא הוא הבכור מבין שלושת אחיו, הוא נשוי לליטל ואב לארז ולליאן. הוא התגייס בשנת 2002 לחטיבת גבעתי ושירת כלוחם במשך שלוש שנים בשירותו הסדיר. כבר בזמן שירות החובה התחילה אצל יעקב הזיקה לחיל התקשוב, ובשנה האחרונה אף הגביר את החיבור כשנבחר להיות קשק מ"פ בפלוגה המבצעית בגבעתי.

רס"ם יעקב דנינו. מצטיין קשר"ר. צילום: דובר צה"ל

רס"ם יעקב דנינו. מצטיין קשר"ר. צילום: דובר צה"ל

בשנת 2005 השתחרר יעקב משירותו הסדיר וגויס שוב לשירות מילואים כשנה לאחר מכן, במסגרת מלחמת לבנון השנייה. תוך כדי שירות המילואים הוצע ליעקב לחזור לצבר בשירות קבע כנגד תקשוב בגדס"ר גבעתי, והוא כמובן הסכים. מיד בתום המלחמה התחיל יעקב בתפקיד, אחרי שנה עבר לשרת בחטיבה הצפונית באוגדת עזה ובתום תשע שנים בחטיבה עבר לתפקידו הנוכחי כרנ"ג באוגדה.

על השירות מספר יעקב: "אני משרת באוגדת עזה כ-12 שנים. חוויתי את כל ימי הקרב, ההסלמות, האירועים המבצעיים וגם כל הרגעים הטובים והחוויות. במסגרת התפקיד יש לי את הזכות לתת שירות בתחום התקשוב לכלל היחידות שמגיעות לבצע את משימתם בגזרת האוגדה, ולדעת שבזכות אמצעים אלו הם יכולים לבצע את משימתם טוב יותר".

על קבלת ההצטיינות הוא אמר בהתרגשות: "ממש לא ציפיתי לקבל את תואר המצטיין. קבלת הצטיינות זו אחת הדרכים של הצבא להכיר תודה ולהעריך את אנשי הקבע. אין ספק שזה ממלא אותי בגאווה , ונותן כח להמשיך ולעבוד קשה".

סמל רון יבטושנקו, מצטיין מח"ט בנימין

סמל רון יבטושנקו, קיבל את ההצטיינות שלו ביום שני השבוע, במהלך טקס מצטייני ראש השנה בראשות מח"ט בנימין, אל"מ אליאב אלבז. רון מתפקד כממלא מקום של נגד רפואה במרפאת חטמ"ר בנימין. את ההצטיינות קיבל רון בזכות חתירתו למגע, פעילויותיו השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה.

סמל רון יבטושנקו. צילום: דובר צה"ל

סמל רון יבטושנקו. צילום: דובר צה"ל

רון מתגורר עם משפחתו באשדוד. באוגוסט 2020 החל את מסלולו הצבאי עם גיוסו לחטיבת גולני. בהמשך, שובץ בגדוד 51 ויצא לקורס חובשים, אך לאחר 9 חודשים התגלו לו שברי מאמץ ברגליים, מה שחייב אותו לעזוב את תפקיד הלוחמה. לכן, הגיע רון להיות חובש במרפאת חטמ״ר בנימין. עם הזמן רון קודם להיות אחראי מרפאה, וכעת הוא ממלא מקום נגד רפואה.

כחלק מתפקידו רון גם מנהל אירוע באמבולנס טיפול נמרץ: ״להיות מנהל אירוע זה להקפיץ את כל הצוות כשקורה משהו, לתת דם, לנהל את כל האירוע בשטח ולהבין שלהחלטות שאני מחליט בשטח, יש השפעה על חיי הפצוע. זה לעבוד באדרנלין גבוה ולהבין שאני בדרך להצלת חיים, ואין תחושה טובה יותר מזו", סיפר רון.

סמל רון יבטושנקו ומח"ט בנימין, אל"מ אליאב אלבז. בקבלת ההצטיינות. צילום: דובר צה"ל

סמל רון יבטושנקו ומח"ט בנימין, אל"מ אליאב אלבז. בקבלת ההצטיינות. צילום: דובר צה"ל

על קבלת ההצטיינות אמר: ״זה לא מובן מאליו מבחינתי שאני מקבל את אות ההצטיינות, וזה משמח אותי מאוד. במהלך השירות שלי למדתי לבצע משימות באופן מלא ואיכותי, וכיף לראות שיש מי שרואה את ההשקעה והמאמץ".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר