אלי נכט. צילום: פבל
אלי נכט. צילום: פבל

עיריית אשדוד מסירה את הכפפות בתחרות על חברות ההייטק מול אשקלון וראשל"צ

עיריית אשדוד שכרה משרד לובינג לצורך קידום רגולציה ממשלתית שתעודד תעשיה עתירת ידע באשדוד, זאת מאחר ואשדוד נופלת בין הכסאות מול ראשל"צ ואשקלון

פורסם בתאריך: 20.9.22 17:05

     

במסגרת השאיפות של העירייה להעניק יתרון תחרותי לפארק הייטק, פועל האגף לפיתוח כלכלי במטרה לקדם חקיקה והחלטות ממשלה שיטיבו עם העיר אשדוד בתחום קידום ההייטק בעיר.

"הצורך שלנו בניתוב תקציבי ממשלה לפיתוח תעשיית הייטק בעיר, הטבות מס וקבלת הטבות לחברות שיקבעו את מקום מושבן באשדוד הוא הכרחי בעת זו", אומרים בעירייה, "אשדוד נמצאת בסביבת תחרות גבוהה מצד כל שכניה וחייבת לפעול מול הממשלה לקבלת מענים וסיוע בפיתוחה של תעשיית עתירת ידע בעיר כפי שהדבר נעשה גם במקומות אחרים".

פארק ההייטק באשדוד. הדמיה: משרד אדריכלים גוטמן אסיף

פארק ההייטק באשדוד. הדמיה: משרד אדריכלים גוטמן אסיף

בעירייה מדברים על כך שמצפון ישנה העיר ראשון לציון אשר מיקומה הגיאוגרפי והקמת מתחם ה-1000 קורצים לחברות מבחינת קרבה לאזור המרכז ואילו מדרום ישנה העיר אשקלון אשר זוכה להטבות, מענקים וסבסודים מיוחדים וכך אשדוד שנמצאת באמצע נופלת בין הכסאות.

היעד, כך אומרים בעירייה, הוא החלטת ממשלה דומה להחלטה שהתקבלה לגבי מחוז צפון, המדברת על השקעות מאסיביות בעיר חיפה בקטליזטור אזורי, במסגרתה יושקעו כ-15 מיליארד ש"ח במגוון תחומים שמטרתן השבחת האקו-סיסטם האזורי בכל הקשור לתעשייה עתירת ידע ותעסוקה איכותית.

לצורך זה שכרה העירייה את משרד עורכי הדין "בוסי, נגבי, אביאני, כהן איל ושות'" המתמחה בלובינג ומחזיק בקשרים בקרב הפוליטיקאים הבכירים. בין השותפים הבכירים במשרד הנבחר ניתן למצוא את עו"ד רונן אביאני ועו"ד גיא בוסי המייצגים וייצגו בעבר דמויות בכירות רבות מכל קצוות הקשת הפוליטית. החל מבני גנץ (גם בהתוויית השותפות החדשה שנקראת "המחנה הממלכתי"), יאיר לפיד, ועד למיקי זוהר ואף איתמר בן גביר.

עורכי הדין רונן אביאני וגיא בוסי. באדיבות באדיבות משרד עו"ד רונן אביאני וגיא בוסי

עורכי הדין רונן אביאני וגיא בוסי. באדיבות באדיבות משרד עו"ד רונן אביאני וגיא בוסי

סגן רה"ע, עו"ד אלי נכט: "החקיקה כיום ממדרת את העיר אשדוד שמחד לא נהנית מהטבות להן זוכה עיר מטרופולין, אך גם לא מהטבות של עיר פריפריה, ובכך עשויה להתקשות בתחרות מול שכנותיה מצפון ומדרום. השאיפה שלנו היא להעניק לעיר אשדוד את כל התנאים לבסס עצמה כעיר מטרופולין ובכך לשרת קרוב למיליון תושבי אשדוד והסביבה אשר סובלים מהעדר מקורות תעסוקה איכותיים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר