דו"ח על רכב. צילום ארכיון
דו"ח על רכב. צילום ארכיון

מרגיז: פקח רשם דו"ח בטעות, בעיריית אשדוד החליטו להמירו לאזהרה

למרות שנרשם באפליקציית "אשדודית" קיבל שמוליק דואק דו"ח חניה בחוף הים. לאחר שהתלונן על כך הסכימה העירייה להמיר אותו לאזהרה. בעקבות פניית "כאן דרום" גם האזהרה נמחקה. "צר לנו על עוגמת הנפש", נמסר מהעירייה

פורסם בתאריך: 14.9.22 17:58

     

שמוליק דואק, הוא תושב אשדוד חרוץ במיוחד, הוא היה בין הנרשמים הראשונים באפליקציית "אשדודית" וזאת על מנת ליהנות מחניה ללא תשלום בחופי הים בעיר.

אך מה רבה הייתה הפתעתו כאשר הוא חזר לרכבו לאחר שהתרחץ בחוף לידו ומצא דו"ח חניה מוצמד לשמשת רכבו. הוא מיד יצר קשר עם מחלקת הפיקוח, "מדבר עם עובדת נחמדה שמאשרת לי שאני אכן רשום באפליקציה, ואפילו היא זאת שסרקה לי את תו החניה לחופי הים", סיפר דואק, "'אז אם כך, למה פקח נתן לי דו"ח?' אני שואל. היא עונה שהיא לא יודעת למה, שזה נראה לה מוזר, ועכשיו אני זה שצריך להגיש בקשה לביטול הדו"ח. אני אומר לה שאם היא יודעת שלא מגיע לי הדו"ח הזה, והיא יודעת שאני תושב העיר וגם רשום באפליקציה, אז למה לא לבטל את הדו"ח במקום להטריח אותי? היא עונה לי שאני זה שצריך לבקש לבטל, ורק אז זה יטופל".

שמוליק דואק והדו"ח שקיבל

שמוליק דואק והדו"ח שקיבל

לאחר שהבין כי אין לו ברירה וגם אין ממש עם מי לדבר, הוא הגיש בקשה לביטול הדו"ח דרך אתר העירייה ומסתבר שגם זה לא הליך ממש פשוט, "אני מתבקש לסרוק את תעודת הזהות שלי, את רישיון הרכב שלי (למרות שכבר צירפתי כשנרשמתי באפליקציה, והם בעצמם מאשרים שאני רשום), לספק להם את הכתובת שלי, המייל שלי והטלפון הנייד (למה לא מספיקה כתובת מגורים בשביל להוכיח שאני תושב אשדוד?)", סיפר דואק, "בסופו של דבר מגיע המייל המיוחל ממחלקת הפיקוח, אבל במקום להודיע לי שהדו"ח בוטל, הם מודיעים לי שהמירו לי את הקנס לאזהרה. הם גם ממשיכים וכותבים שזה חד פעמי, כי בפעם הבאה לא יוכלו להמיר לי את הקנס לאזהרה ללא תו תושב בתוקף.. וזה בזמן שהם יודעים ומודים שיש לי תו חניה בתוקף, וזאת טעות שלהם בלבד".

הדבר עורר את כעסו של דואק שכתב לראש העירייה בפוסט בפייסבוק כי יש לעשות סדר ולרענן את הנהלים במחלקת הפיקוח על החניה. "ככה לא מתייחסים לתושבים הגונים ושומרי חוק", כתב דואק, "נותנים דו"חות בגלל טעות שלהם, מטרידים ומטריחים תושבים לכתוב בקשות ביטול, ובסוף גם מזהירים ומאיימים, במקום להתנצל על הטעות. לא יאה. לא מכובד, ומאוד מכעיס שהעירייה בוחרת לפנות לתושבים בסגנון כזה".

האזהרה שקיבל דואק

האזהרה שקיבל דואק

פנינו לעיריית אשדוד לקבל הסבר על התנהלות מחלקת הפיקוח ושם סירבו לומר מה הסיבה שגרמה למתן הדו"ח הזה ומסרו בתגובה: "ראשית יובהר כי לא ניתן לבצע ביטול במערכת ללא הגשת בקשה, ועל כן התושב התבקש להגיש בקשה לפתיחת תהליך במערכת. מבלי לפרט את הליכי הבדיקה והסיבה לכך שהדוח כמו גם המרת הדוח באזהרה נרשמו בשגגה, יצוין כי הטענות נבדקו והתובעת פנתה לחברת מטרופארק שאחראית על ניהול התוכנה, בדרישה למחוק את ההחלטה ולהחזיר את הבקשה לדיון לתיקון השגיאה. צר לנו על עוגמת הנפש שנגרמה לאזרח. תשובה זו תימסר גם לידו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר