עומס תנועה באשדוד. צילום: פבל
עומס תנועה באשדוד. צילום: פבל

יקל על הפקקים בשדרות ירושלים? שוטר יכווין את התנועה בשעות העומס

פורסם בתאריך: 14.9.22 13:45

     

לאחר שבועות ארוכים של עומסי תנועה כבדים בשדרות ירושלים בשל עבודות לשדרוג תשתית הביוב ברחוב, בתאגיד "יובלים אשדוד" ועיריית אשדוד הביאו לכך שצומת יוצב שוטר אשר יווסת את תנועת הרמזורים בצומת לפי העומסים.

השוטר ינכח בצומת בין השעות 7:30-10:00 בבוקר ו-16:00-19:00 אחר הצהריים ותפקידו יהיה להכווין את הרמזורים בצומת בהתאם לעומסי התנועה ועל מנת שהתנועה תזרום באופן סדיר יותר, וזאת בכדי לצמצם את הפגיעה באיכות חיי התושבים בעת העבודות.

שוטר מווסת את התנועה

שוטר מווסת את התנועה

בתאגיד אמרו כי הדבר נועד "למניעת עומסים בפרויקט שדרוג תשתית עירונית מרכזית להובלת ביוב בצומת ברית-שדרות ירושלים ולאורך שדרות ירושלים. בפרויקט מותקנת צנרת ביוב ומים חדשה לאורך שדרות בני ברית, הפרויקט יאפשר בניית אלפי יחידות דיור נוספות בעיר במסגרת פרויקטים שונים בעיר". עלות הפרויקט היא כ-14 מיליון ש"ח.

בימים אלה נמצא בעיצומו שלב ב' של הפרויקט – עבודות להתקנת צנרת ביוב בשדרות בני ברית–שדרות ירושלים עד לצומת שדרת הפרחים. הפרויקט מבוצע על מסלול הנסיעה הדרומי (ממערב למזרח) משדרות בני ברית ועד לשדרות הפרחים. לצורך כך נסגר חלק משדרות ירושלים לתנועה עד לחודש נובמבר 2022. הצורך בסגירת השדרה נובע מביצוע העבודות בעומק רב ללא אפשרות לחלופה.

העבודות לשדרוג תשתיות המים

העבודות לשדרוג תשתיות המים

מ"מ מקום מנכ"לית יובלים מלי בן ברוך מסרה כי "הפרויקט ישפר את איכות חיי התושבים הן בהיבט של תשתיות המים והביוב החדשות והן בדמות בניית אלפי יחידות דיור בעיר. 'יובלים אשדוד' מקפיד על איכות חיי התושבים גם בעת ביצוע העבודות ולכן יזמנו את הסדרי ההכוונה בחדשים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר