סטלה ויינשטיין מחוץ לכנסת ישראל
סטלה ויינשטיין מחוץ לכנסת ישראל

אחרי שתמכה בליברמן וניהלה את ימינה – סטלה ויינשטיין תקים מפלגה חדשה

חברת מועצת העיר אשדוד ומי שכיהנה בשנה האחרונה כמנכ"לית מפלגת "ימינה" תקים מפלגה בניסיון לנגוס קולות מישראל ביתנו

פורסם בתאריך: 14.9.22 13:13

     

סטלה ויינשטיין, חברת מועצת העיר אשדוד היא גם רו"ח ואשת עסקים, אבל בתודעה הציבורית היא התפרסמה כמנכ"לית מפלגת "ימינה" ואף הייתה מועמדת לכנסת ברשימה ועמדה זמן רב על סף כניסה לכנסת.

כעת, כך על פי הדיווח של העיתונאית ליאור קינן, מתכוונת ויינשטיין להקים מפלגה שתרוץ לכנסת והיא צפויה להגיש מחר את הרשימה. הרשימה הזאת צפויה להתחרות על הקולות של ישראל ביתנו.

בחודשים האחרונים, וביתר שאת מאז פרשה מתפקידה כמנכ"לית ימינה, היא מרבה לתקוף את שר האוצר אביגדור ליברמן, בו תמכה בעבר ואף הייתה פעילה מטעמו, ולמתוח עליו ביקורת רבה.

סטלה ויינשטיין ונפתלי בנט

סטלה ויינשטיין ונפתלי בנט

ליברמן התייחס לאחרונה לכוונה להקים מפלגה שתתמודד מולו על "הקול הרוסי" וכתב על כך פוסט: "תמיד לפני כל מערכת בחירות יש תופעה אחת קבועה שחוזרת על עצמה. השמועה אומרת שמי שאחראי על אותה תופעה הוא בנימין נתניהו. אבל יכול להיות שמדובר בשמועה בלבד. תמיד איכשהו רגע לפני בחירות, מוקמת רשימה שכל מטרתה היא לפנות לקהל דוברי הרוסית, ולנגוס ולו במעט במצביעי ישראל ביתנו. וכל זה קורה בזמן שהשופרות של נתניהו מתחילים לפמפם במקביל שישראל ביתנו לא תעבור את אחוז החסימה".

ליברמן כתב כי לפי השמועות המשימה הזאת הוטלה על הבעלים של ערוץ 14, "אמנם מדובר בשמועות בלבד, ואין לי שום הוכחה לכך, ולכן אני מקווה שכל אותן ״שמועות זדוניות״ ישארו בגדר שמועות. כמובן במידה ואני טועה אז מראש אני שולח את התנצלותי", סיכם ליברמן.

היו ימים: ויינשטיין מפרגנת לליברמן

ויינשטיין כבר הגיבה אז לדברים ואמרה כי איש לא מפעיל אותה. בראיון לשרון גל היא אמרה: "ליברמן שכח שמי שהקים איתו את המפלגה בשנות התשעים היה נתניהו, הם הקימו את המפלגה כדי לחסום את שרנסקי. הוא אולי חושב שכולם מתנהלים כמוהו", והוסיפה: "בפעם הבאה שהוא תוקף אותי שיעזוב את ימינה ואת השאר ויענה לי איך אמא שלי אמורה לחיות מ-2,200 שקלים בחודש".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר