הילד משתולל עם הג'יפ בחוף. צילומסך

לא נתפס! ילד בן 10 השתולל עם ג'יפ בחוף באשדוד

מחזה כזה חמור לא זכור בחופי אשדוד - בעל הרכב ובנו זומנו לחקירה במשטרת אשדוד

פורסם בתאריך: 4.9.22 17:59

     

היום בצהריים, כשקהל מתרחצים נופש בחוף באר שבע הדרומי באשדוד, התקבלה פניה במוקד על רכב שמשתולל בחוף הים ומסכן את המתרחצים.

אל המקום הגיע צוות השיטור העירוני, לוטן השוטרת והפקח נתנאל רביבו, ועצרו את הרכב. אך נכונה להם הפתעה – כאשר פתחו את דלת הנהג הופתעו לראות… ילד בן 10!

ילד בן 10 נוהג ברכב שטח ומשתולל בין המתרחצים. הילד כמובן נעצר מיד ואביו אשר נזעק לשטח טען לעיני כל שלא הילד נהג ברכב. גם האב נעצר מיד והשניים הובלו אחר כבוד אל תחנת המשטרה, שם הם יצטרכו להסביר מה בדיוק היה שם.

מפקדי השיטור העירוני, פקד מתן דיין ודוד בן שטרית שיבחו את צוות השיטור העירוני על התגובה המהירה ועצירת הרכב באופן מידי, לפני שיקרה אסון.

הילד והג'יפ בחוף הים. צילומסך

הם ציינו כי המדיניות הקשוחה כלפי כל מי שמנסה לפגוע בביטחון המתרחצים, היא בראש סדר העדיפות ברצועת החוף, והשיטור העירוני ימשיך בפעילותו על מנת להבטיח כי כל חופי הרחצה ואזורי הנופש והפנאי ימשיכו להיות מקום בטוח למתרחצים ולנופשים.

הילד משתולל עם הג'יפ בחוף. צילומסך

בידי השיטור העירוני סרטון מצולם המתעד את נהיגת הילד בחוף באר שבע, את ההשתוללות, העצירה והיציאה של הילד מתא הנהג. מסמכי הזיהוי מלמדים שהשניים אינם גרים באשדוד. כל החומר נמסר לידי המשטרה אשר תביא את האב והילד לפני שופט כמובן.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פתחה אמש בחקירה בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 100 על רכב שנסע בפראות בחוף הים בעיר אשדוד, כשהוא נהוג לפי החשד ע"י קטין. צוות שיטור עירוני של משטרת אשדוד, איתר אמש את האב, והוא זומן לחקירה במשטרה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר