נמל אשדוד. צילום: תומר שגב
נמל אשדוד. צילום: תומר שגב

שביתת עובדי הגוררות בתעבורה ימית אשדוד: העבודה תחזור לסדרה לחודש ימים, במהלכו יתקיים מו"מ

השביתה של 'עובדי הדירוגים' בגוררות תעבורה ימית אשדוד, הופסקה לחודש, במסגרת הסכם בין ההסתדרות לבין הנהלת החברה. במסגרת ההסכם- יתקיים מו"מ במשך חודש ימים על מנת לפתור את המחלוקות, והעבודה בזמן זה תתקיים כסדרה

פורסם בתאריך: 1.9.22 20:32

     

שביתת 'עובדי הדירוגים' בגוררות בתעבורה ימית אשדוד תופסק למשך חודש ימים, כך דווח במסגרת הסכם בין ההסתדרות להנהלת חברת תעבורה ימית אשדוד.

במסגרת ההסכם שנחתם אתמול, העבודה תחזור לסדרה למשך חודש ימים, במהלכו ינהלו משא ומתן על מנת לפתור את המחלוקות בסקטור 'עובדי הדירוגים' בגוררות. מדובר על סקטור שבו שובשה העבודה התקינה במהלך התקופה האחרונה, בה שבתו העובדים- שהודיעו באופן מתוזמר ומאורגן על חופשת מחלה כשאחרים סירבו להחליף את חבריהם.

נמל אשדוד. צילום: פבל טולצינסקי

גוררות, נמל אשדוד. צילום: פבל טולצינסקי

חברת תעבורה ימית אשדוד מעניקה שירותי ים (ניתוב ספינות לתוך הנמל ומחוצה לו, עגינה ושירותי תצפית) לנמל אשדוד, לנמל הדרום, לרציף 30 ולחברת כיל, ושביתת העובדים היוותה פגיעה משמעותית במשק. לפני כשבועיים הנהלת חברת תעבורה ימית אשדוד פנתה לבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע בבקשה להורות על מתן צו מניעה כנגד שביתת העובדים.

אתמול, כאמור, הושג הסכם זמני, במסגרתו ועד העובדים התחייב לסייע להנהלת החברה, ולהפעיל את מלוא השפעתו על העובדים על מנת לאייש שלוש גוררות במשמרת. הנהלת החברה הסכימה מצדה להקפיא בשלב זה את הליכי הגיוס שנפתחו לקליטת עובדים חדשים. בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע, בראשות השופטת רחל גרוס קיבל את ההסכמות אליהם הגיעו הצדדים ונתן לכך תוקף משפטי. דיון המשך בעניין יתקיים ב-2 באוקטובר בשעה 16:00.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר