ד"ר לסרי פתוח את שנת הלימודים
ד"ר לסרי פותח את שנת הלימודים

למעלה מ-56 אלף תלמידים פתחו הבוקר את שנת הלימודים באשדוד

שנת הלימודים תשפ"ג נפתחה ב-623 מוסדות חינוך באשדוד כאשר 2,275 תלמידים עלו לכיתה א'

פורסם בתאריך: 1.9.22 08:28

     

הבוקר, נפתחה שנת הלימודים תשפ"ג באשדוד, 56,452 תלמידים חבשו הבוקר את ספסלי הלימודים ב-623 מוסדות חינוך. בחלוקה של 32,737 (58%) תלמידים בחינוך הממלכתי והממלכתי דתי ועוד 23,715 (42%) בחינוך החרדי. כמו כן, 2,275 תלמידים עלו השנה לכיתה א' בחלוקה של 1,518 בחינוך הממלכתי ועוד 757 בממלכתי דתי. גם ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי פתח את שנת הלימודים כאשר ליווה את נכדו לבית הספר.

 

 

לסרי ביקר בבתי הספר ובגנים, וליווה את בוקר היום המרגש עבור כולם. תחילת ביקורו היה בבי"ס שחקים שם ליווה את נכדיו וסייע לילדים לחצות את הכביש בבטחה. בבית ספר צפרירים שימש כ'הורה' מתנדב וסייע לקלוט את הילדים במיזם 'נשק וסע'. במקיף ו' שוחח עם הנהגת התלמידים של בית הספר ובגני הילדים פגש הורים נרגשים לא פחות מילדיהם. את ראש העיר ליוו לכל אורך הסיור, ראש המינהל אריה מימון, מנהלי אגפי החינוך, ראשי מינהלות ברבעים שבהם סייר וקב"ט העיר.

ד"ר לסרי עם ההורים

בחודשיים האחרונים מינהל החינוך באשדוד פעל סביב השעון, על מנת להבטיח כי גם שנת הלימודים תשפ"ג – 2023, תיפתח כסדרה. המאמץ המרוכז נשא פירות ועל אף עננת השביתה אשר ריחפה מעל כולנו עד הדקה ה-90, השנה נפתחה כסדרה ורשמה הצלחה, יחד עם מוסדות החינוך החדשים– ישיבה תיכונית יגל אמית שנחנכה השבוע ברוב עם והדר, בי"ס ט"ז החדש, 6 גני ילדים במע"ר, מרכז טכנולוגי על אזורי והשלמת בינוי בשני תלמודי תורה, לצד המוסדות הקיימים

פתיחת שנת הלימודים היום. צילום: דוברות עיריית אשדוד

פתיחת שנת הלימודים היום. צילום: דוברות עיריית אשדוד

פתיחת שנת הלימודים היום. צילום: דוברות עיריית אשדוד

פתיחת שנת הלימודים היום. צילום: דוברות עיריית אשדוד

בפוסט שהעלה ראש העיר הוא איחל הצלחה ל-56,452 תלמידות ותלמידים הצועדים שוב במערכת החינוך העירונית והזכיר להם שהם העתיד שלנו. המשמעות היא כמובן שעליהם ללמוד טוב, להפיק את המיטב מתקופה זו בחייהם ולא להתבייש להגשים את חלומותיהם, ואיחל שנה טובה ומוצלחת לכל העושים במלאכת החינוך ולכלל ציבור הלומדים. 

 


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר