מתחם הנינג'ה החדש. צילום: עיריית אשדוד
מתחם הנינג'ה החדש. צילום: עיריית אשדוד

היום זה קורה: השקת מתחם הנינג'ה החדש באשדוד עם כוכבי נינג'ה ישראל

מתחם נינג'ה משולב עם מכשירי כושר ייפתח היום בפארק הסיטי אשדוד, בהשתתפות כוכבי התוכנית נינג’ה ישראל. הכניסה למתחם היא חופשית

פורסם בתאריך: 28.8.22 16:43

     

היום החל מ-18:00 אשדוד חונכת את פארק הנינג'ה הגדול בפארק הסיטי בהשתתפות כוכבי התוכנית יוסי בן יוסף ושלמה וייצמן, אורחים, מוזיקה מעולה וארטיקים שיצננו את האווירה.

בפארק יוצבו 14 מתקנים ברמות קושי שונות, 8 מתקני כושר חדשניים, ואתגר קיר טיפוס בגובה 3 מטרים של "מאנקיז אשדוד" שעליו מתאמנים גם יובל שמלא, נועה שירן ואלכס חזנוב.

המתקנים הותאמו לכל הגילאים: סטפר בעל 4 מדרגות אלכסוניות, גל תנופה משולש, גשר בורמזי, קורות מרחפות, קורות עכביש, דלתות גבינה מרחפות. המשך המסלול כולל גם שלישיית חבלי קופים ולוח הפינים, גל ארכובה מסתובב, וההורייזן המתעתע.

וזה עוד לא הכל: מכשולי הנינג'ה, מעבר משולב הבנוי מטבעות כדורים וקונוסים, סווינג כפול, גלגלים מסתובבים וכאמור, קיר טיפוס בגובה 3 מטרים. כל המתחם מקורה בהצללה מסוג מפרשים.

המתחם הזה יפעל במשך כל השנה, כאמור תחת הצללה, והכניסה אליו היא חופשית כל הזמן. כמו כן, בעירייה בודקים היתכנות להקים מתחמים דומים ברחבי העיר.

מתחם הנינג'ה החדש

מתחם הנינג'ה החדש

ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי: "הביקוש לקיום פעילות ספורטיבית באוויר הפתוח עלתה בעת הקורונה, וגם כעת אנו ממשיכים לשדרג מתקני כושר ברחבי העיר. בנוסף, הוקמו מתקני ספורט וכושר רבים בעיר לטובת עידוד אורח חיים בריא. אני מברך על הצטרפות שכבות הגיל הצעירות לפעילות ספורטיבית, בין היתר בהשפעת התוכנית נינג'ה ישראל, ומזמין את התושבים לקחת חלק בספורט האתגרי, ליהנות וגם לשמור על כושר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר