איש אחזקה מתקן את הקרוסלה. צילום: משה חזן
איש אחזקה מתקן את הקרוסלה. צילום: משה חזן

"טיפלו בתלונה בצורה מהירה ויעילה": מה הפתיע את תושב ראשל"צ שבילה באשדוד עם נכדו?

תושב ראשון לציון שיחק עם נכדו בגן שעשועים באשדוד. לאחר שהבחין כי קיים מפגע בטיחותי בקרוסלה, דיווח מיד למוקד העירוני. תוך שעה, ובזמן שהסב ונכדו עדיין בגן השעשועים, הקרוסלה תוקנה. הסב שיגר מכתב תודה לעירייה, וכתב: "הם מנעו פציעתם של משתמשים עתידיים"

פורסם בתאריך: 23.8.22 08:35

     

לפני מספר ימים שיחקו סב ונכדו בגן השעשועים ברובע י"ב באשדוד. הסב, תושב ראשון לציון, הבחין שבקרוסלה בגן השעשועים קיים מפגע בטיחותי, ודיווח מיד למוקד העירוני. תוך פחות משעה, הגיע נציג המוקד לגן השעשועים וטיפל בקרוסלה.

הסב המופתע לטובה, שיגר מיד מכתב הערכה למוקד העירוני ולעיריית אשדוד. וכתב: "שלום לראש העיר אשדוד! שמי משה חזן, תושב ראשון לציון. ברצוני להביע בפניך את שביעות רצוני מאופן הטיפול בבקשתי, היום 17.8.22, ממוקד 106. במה מדובר? היום הייתי עם נכדי, במגרש המשחקים, ליד רחוב שבט ראובן (מאחורי המגדלים), נתקלתי בקרוסלה במקום שהייתה שבורה ומסוכנת לילדים המשחקים באזור זה. התקשרתי למוקד 106 לדווח על התקלה ולאחר כשעה-שעתיים, בהיותי שם, הגיע איש אחזקה לטפל בבעיה הבטיחותית. על כך תודתי לך ולכל אנשיך הנוגעים בדבר, בכך שהגיבו מהר וטיפלו בתלונה של תושב, בצורה מהירה יעילה, ובכך מנעו אולי פציעתם של משתמשים עתידיים. בברכה! חזן משה"

המוקד העירוני. צילום: עיריית אשדוד

המוקד העירוני. צילום: עיריית אשדוד

נציגי המוקד העירוני התרגשו מאוד נוכח מכתב הפרגון, ויצרו קשר עם הסב, משה חזן, שסיפר להם כי זו הייתה הפתעה נעימה לראות את התגובה המהירה והאכפתית של מנגנוני העירייה, ואף על פי שלא שוחח עם העובד שתיקן, הוא ראה כיצד הוא ביצע את מלאכתו במסירות ובחיוך גדול. נילי אלמליח, מנהלת מחלקת  106 של המוקד העירוני, התרגשה גם היא על הפרגון ואמרה "כיף לשמוע שאנשים יודעים לפרגן ולהעריך את עבודת העירייה".

המוקד העירוני. צילום: עיריית אשדוד

המוקד העירוני. צילום: עיריית אשדוד

אלי אוזן, נציג אגף הנטיעות האחראים על כל הפארקים וגני השעשועים בעיר, הגיב למקרה ואמר:"נושא הבטיחות הינו חשוב ועומד בראש סדר העדיפות שלנו. מתקני משחקים וספורט מטופלים באופן שוטף וכשמגיעות פניות של מפגעים אנו מגיבים במהירות האפשרית בכדי למנוע מפגעים בטיחותיים בקרב ילדים. רוצה להודות למר משה חזן על שגילה מודעות אזרחית גבוהה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר