לירן זגורי
לירן זגורי

למעלה מ-4 שנות מאסר נגזרו על הפדופיל לירן זגורי מאשדוד שתקף מינית ילד בן 8

לירן זגורי מאשדוד, פיתה ילד בן 8 לעלות לרכבו ושם ביצע בו מעשה מגונה. במקרה אחר הוא התחזה לילדה ושכנע ילד בן 13 לשלוח לו סרטונים כשהוא עירום. זגורי נלכד כאשר הגיע לפגישה עם ילד כאשר בכיסו היה כסף וקונדומים. במחשבו נמצאו יותר מ-1,700 סרטונים ותמונות פדופיליה. הפרקליטות דרשה יותר, אך בית המשפט הסתפק בקצת יותר מ-4 שנות מאסר

פורסם בתאריך: 9.8.22 19:14

     

בית משפט המחוזי גזר את עונשו של לירן זגורי, בן 25, תושב אשדוד שביצע מעשים מגונים בקטינים. העונש שנגזר הוא 50 חודשי מאסר ופיצוי של 30 אלף ש"ח לשני הקטינים.

העונש נגזר על זגורי, לאחר שהוא הודה בביצוע המעשים. על פי כתב האישום המתוקן, יום אחד, בשעת צהריים נסע זגורי ברכב באחד מרחובות העיר אשדוד ושם ראה שני ילדים קטינים הולכים בסמוך לבית ספר. הוא עצר את רכבו וקרא לאחר הקטינים, ילד בן 8 ושאל אותו אם הוא מעוניין להרוויח כסף מחלוקת פליירים וקרא לו לתוך הרכב כדי להסביר לו על ההצעה.

הילד, נכנס לרכב וזגורי החל בנסיעה. במהלך הנסיעה אמר זגורי לילד: "קודם תיתן לי נשיקה" והילד עשה זאת ונישק אותו בשפתיו. לאחר מכן ביקש ממנו זגורי לנשק אותו עם הלשון, הילד הסכים וזגורי נישק אותו אך זגורי לא הסתפק בזה ואמר לו: "אל תתקמצן, קצת יותר עם לשון" ואז נישק שוב את הקטין.

פגיעה מינית בילד. צילום אילוסטרציה

ילד. צילום אילוסטרציה: freepik.com

לאחר מכן, ביקש זגורי מהילד להראות לו את איבר מינו ואמר לו כי אם לא יעשה כן – הוא לא יתחיל לעבוד. הילד סירב וזגורי בתגובה ביקש מהילד שייגע באיבר המין שלו, אך גם לזה הילד סירב ואז זגורי עצר את הרכב והוריד את הילד מהרכב ונסע מהמקום. זגורי הודה המעשים הללו והורשע בעבירות של במעשה מגונה בקטין וניסיון למעשה מגונה בקטין.

את המעשים הללו ביצע זגורי בזמן שהוא מתמודד עם כתב אישום נוסף על מעשים מיניים כלפי קטין אחר ובדיוק כאשר הוא חזר מקבוצה טיפולית לעברייני מין.

במסגרת הסדר הטיעון עמו, נעשה איחוד בין שני התיקים הללו. במקרה השני בו הורשע זגורי הוא התחזה באינסטגרם לילדה בת 12 וקרא לעצמו "dorin girl22". הוא התכתב עם ילד בן 13 וביקש ממנו לשלוח לו תמונות של הגוף שלו. תחילה הוא ביקש תמונת פנים, אחר תמונה של הגוף ולאחר שקיבל אותן, החל לבקש תמונות עירום ובתמורה שלח לו סרטונים של ילדה מבצעת מעשים מיניים כאילו זאת הילדה עמה הוא מתכתב.

טיקטוק, Likee ואינסטגרם

טיקטוק, Likee ואינסטגרם

הוא אף לחץ על הילד כאשר אמר לו כי אם לא ישלח לו תמונות עירום תופסק ההתכתבות ביניהם. הוא לחץ על הילד שישלח לו סרטון שלו מבצע מעשים מיניים והילד ביצע זאת ולאחר מכן הם קבעו להיפגש באשדוד. בשעת ערב הגיע הילד לאחד הפארקים בעיר כאשר הוא רוצה לפגוש את הילדה עמה הוא התכתב. זגורי עמד שם מרחוק וצפה בו ואז שוב יבקש ממנו שישלח לו תמונות שלו וסרטונים כשהוא עירום, אך הילד הסביר לו כי הוא במקום ציבורי ולכן לא יכול.

אך זגורי המשיך ללחוץ ואמר לו כי רק אם יש לוח סרטונים כאלה הוא יבוא להיפגש עמו והילד צילם לו סרטונים כאלה, כאשר זגורי ביקש עוד סרטונים הילד סירב ואז החל לחשוד שבכלל מדובר במתחזה. הוא חזר לביתו וסיפר על כך להוריו שהתלוננו מיד במוקד 105 של המשטרה.

בהנחיית המשטרה, המשיכה אמו של הילד להתכתב עם זגורי במקומו. בשיחה זו הציע זגורי לילד כי הוא ישלח לו גבר "שיפנק" אותו בתמורה ל-100 ש"ח. האמא של הילד קבעה איתו באחד הפארקים באשדוד וזגורי אכן הגיע למקום והתחבא מאחורי חומה, אך מיד נעצר על ידי השוטרים שהמתינו לו במקום. בחיפוש עליו נמצאו 100 ש"ח וקונדומים.

בחיפוש בטלפון הנייד של זגורי נמצאו כ-1,340 סרטונים וכ-440 תמונות של חומר פדופילי בהם נראים קטינים עירומים ומבצעים אקטים מיניים.

זגורי הודה במעשים הללו והורשע בעבירות של מעשה מגונה בקטין, פרסום תועבה והחזקת תועבה.

עו"ד עידן איבגי מפרקליטות מחוז דרום (פלילי) שניהל את התיק נגד זגורי, דרש לגזור עליו 6 שנות מאסר וכן קנס משמעותי ופיצויים הולמים.

בית המשפט המחוזי בבאר שבע

בית המשפט המחוזי בבאר שבע

סנגורו טען כי בתיק השני יש להקל עליו כי הוא לא נגע באופן פיזי בילד וכי העבירה בוצעה באמצעות הרשת ואמר כי יש לגזור על זגורי עונש של בין מאסר על תנאי לעבודות שירות. בנוגע לתיק בו ביצע זגורי מעשה מגונה בילד בן 8 אמר הסנגור כי יש לגזור עליו עונש של בין מאסר על תנאי ל-12 חודשי מאסר.

במהלך הדיונים, הביע זגורי חרטה על מעשיו, טען כי מבין שהרס את חייהם של נפגעי העבירה, ביקש להשתלב בטיפול וטען כי בעבר השתלב בהליך טיפולי באופן מלא והרגיש שיש שינוי, אך כי זקוק לטיפול אינטנסיבי יותר.

השופטת טל לחיאני שהם כתבה בהחלטתה כי הערכים החברתיים המוגנים אשר נפגעו כתוצאה ממעשיו של זגורי, כוללים בתוכם את ההגנה על כבודם, שלמות גופם ונפשם של נפגעי העבירה, ואף של הקטינים המצולמים בחומרי  התועבה אשר נמצאו, וכן שמירת האוטונומיה של הפרט על גופו. כל זאת ביתר שאת נוכח היות נפגעי העבירה קטינים אשר כחברה אנו אמונים על שמירה מוגברת עליהם מפני ניצול ופגיעה, וזאת בכדי למנוע אף פגיעה באמון אותו רוכשים כלפי עולם המבוגרים".

השופטת טל לחיאני שהם. צילום: אתר הרשות השופטת

השופטת טל לחיאני שהם. צילום: אתר הרשות השופטת

בנוגע למעשה המגונה שביצע בקטין בן 8 ברכבו כתבה השופט כי הפגיעה שלה בערך המוגן "היא ברף הבינוני, שכן מבלי להקל ראש במעשיו של הנאשם, מדובר במעשים שאינם ברף החומרה הגבוה, שבוצעו ללא שימוש באלימות אך גם כאלה שנעשו תוך תחכום והטעיה של נפגע העבירה".

בנוגע לתיק השני שבוצע דרך האינסטגרם כתב כי מידת הפגיעה היא "ברף הבינוני-גבוה, שכן על אף שהמעשים נעשו כביכול תוך שיתוף פעולה מצד נפגע העבירה – מדובר באירוע מתמשך, אשר כלל אף שימוש בחומרי תועבה והטעיית נפגע העבירה על מנת לגרום לו לשתף פעולה ולבצע מעשים חמורים, כמו גם עבירה נוספת של החזקת פרסומי תועבה".

בהמשך ציינה השופטת כי במקרה הזה "יש ליתן את הדעת לנזק אשר היה צפוי להיגרם באם נפגע העבירה לא היה חושד בשלב מסוים כי מדובר במתחזה והיה מתייצב בעצמו למפגש השני אשר תאם הנאשם, כשזה סבור כי עתיד להיפגש עם נפגע העבירה כשהוא מצויד בקונדומים".

לבסוף, גזרה השופטת על זגורי כאמור 50 חודשי מאסר, מהם ינוכו הימים שבהם הוא במעצר. עונש של 8-12 חודשי מאסר על תנאי. וכן 15 אלף ש"ח פיצוי לכל אחד מהקטינים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר