העבריין אייל נגר
העבריין אייל נגר

חשד לסחיטה באיומים: העבריין האשדודי הבכיר אייל נגר נעצר על ידי המשטרה

במשטרה חושדים כי נגר, בכיר בארגון הפשיעה של בני שלמה, סחט באיומים אנשים אחרים. הוא שמר על זכות השתיקה בחקירתו ומעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 9.8.22 12:34

     

ביום ראשון, בין צבע אדום אחד למשנהו, עצרו שוטרי תחנת אשדוד את העבריין הבכיר אייל נגר, מי שנחשב ל"שר האוצר" בארגון הפשיעה של העבריין בני שלמה.

הוא נעצר בחשד לסחיטה של אנשים תוך איום לפגוע בהם. במהלך חקירתו בתחנת אשדוד הוא נשאל על שמות של יריביו המזוהים עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני, כמו אמיר פארס ושחר איבגי. נגר מצידו שמר על זכות השתיקה.

אתמול הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון, כאשר המשטרה דורשת הארכת מעצר ב-7 ימים.

סנגורו עו"ד נס בן נתן דרש לשחרר אותו מהמעצר, אך המשטרה התנגדה בטענה למסוכנות וגם לשיבוש חקירה. לדברי נציג המשטרה בדיון רס"ב שמעון ברץ, מדובר באירוע סחיטה ספציפי, אך מתמשך.

הסנגור הוסיף ואמר בדיון כי נגר "היה בחו"ל בשבועיים האחרונים, היחידה החוקרת יכלה לבצע פעולות חקירה לפני שעצרו אותו. כל אדם שמוסר מידע למשטרה זה יכול לגרום למעצר? אם בית המשפט רוצה לאזן אפשר להרחיק אותו מהעיר למספר ימים ולתת להם לבצע את הפעולות כשהוא משוחרר. אני מבקש לשחרר את המשיב, אם יש פעולה דחופה שיעשו אותה בשעות הקרובות. לבסס שלילת חרותו של אדם על סמך מידע מודיעיני זה תקדים וקיצוני ללא קשר למציאות".

השופט איתן אמנו, קיבל את בקשת המשטרה בחלקה והורה על הארכת מעצרו ב-4 ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר