צילום ארכיון: דוברות המשטרה
צילום ארכיון: דוברות המשטרה

משולש מסוכן: ניהלה מערכת יחסים עם בכיר בארגון פשיעה והותקפה באלימות על ידי גיסתו

כתב אישום שהוגש לבית המשפט נגד שלוש צעירות חושף סיפור על עבריין בכיר, מערכת יחסים ונקמה שכללה תקיפה וגניבה של שעון יד יוקרתי

פורסם בתאריך: 2.8.22 12:23

     

מערכת יחסים שקיים בעבר עבריין, תושב האזור, הידוע כבכיר בארגון פשיעה מוכר, נמצאת כעת בליבה של פרשייה שנחקרה על ידי המשטרה וכעת הוגש בה כתב אישום.

מדובר בעבריין ידוע שבשנה האחרונה היה לא מעט בכותרות ואף היה במעצר בעצמו על עבירות הנוגעות לארגון הפשיעה. על פי כתב האישום, אותו העבריין ניהל בעבר מערכת יחסים עם צעירה תושבת המרכז.

כיום, אותו עבריין הוא כבר איש נשוי ובעל משפחה. אלא שעל רקע זה החליטה אחותה של אשתו לתקוף את אותה צעירה. יום אחד, במהלך חודש יולי 2020, גילתה הגיסה כי אותה צעירה נמצאת בחוף ים באחד מחופי אזור המרכז. היא הגיעה לשם בזריזות יחד עם שתי חברות וראו את הצעירה כשהיא נחה על כיסא.

על פי כתב האישום, בשלב הזה, אחת מהן כיסתה את פניה של הצעירה והאחרות החלו לתקוף אותה במכות ובאגרופים. במהלך התקיפה, צעקה הגיסה לחברותיה "תיקחו לה את השעון", כשהיא מכוונת לשעון רולקס יוקרתי שעל ידה של הצעירה והשעון אכן נגנב ממנה.

במהלך התקיפה הגיעה למקום מלצרית שעבדה בסמוך וניסתה להפריד, אך גם היא הותקפה על ידי אחת מהן, באגרופים.

בזמן הזה, שלושת הבנות לא חדלו מלתקוף את הצעירה, הן אף הפילו את הכיסא שלה לאחור וגררו אותה על הקרקע. לאחר מכן פנתה הגיסה ועל פי כתב האישום, איימה עליה כי אם תתלונן במשטרה היא "תזיין אותה" ואת אמא שלה ותגרום לה נזק בפנים.

כתוצאה מהתקיפה נגרמו לצעירה חבלות בגוף ובפנים. השלושה נאשמות, בעבירות של תקיפה וחבלה, תקיפה כדי לגנוב ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר