שמשון שהרבני. צילום: דברות איחוד הצלה
שמשון שהרבני, היום בבית החולים. צילום: דוברות איחוד הצלה

שיפור במצבו של חבר המועצה לשעבר, שמשון שהרבני; נפגש עם המתנדבים שהצילו את חייו

מתנדבי ארגון איחוד הצלה ביקרו היום בבית החולים, את שמשון שהרבני שנפצע קשה בתאונת דרכים לפני כשבועיים. הוא התרגש והודה להם

פורסם בתאריך: 31.7.22 20:14

     

לפני כשבועיים נפגע קשה, חבר מועצת העיר אשדוד לשעבר, שמשון שהרבני בתאונת דרכים. התאונה התרחשה בכביש 4 בסמוך למחלף חולות לכיוון יבנה. בתאונה היו מעורבים שני כלי רכב פרטיים וכלי רכב מסחרי. שהרבני, אחד הנהגים נפצע באורח קשה.

היום הגיעו לביה"ח אסותא באשדוד לבקר אותו מי שהצילו את חייו, מתנדבי איחוד הצלה הפראמדיק טל פלקס והחובש דור פרידמן. "היינו בנסיעה מנהלית באמבולנס של איחוד הצלה בדרך מהמרכז חזרה לאשדוד וראינו רכב ומשאית עם אורות מהבהבים בצד שמאל של הכביש", הם שחזרו, "עצרנו מאחוריכם והדלקנו אורות אדומים מהבהבים כדי לסמן אתכם ולראות עם קרתה תאונה, הבנו שרק נתקעתם והתעכבנו לידכם לחפש לכם כבלים להנעה, לפתע שמענו בום וראינו שקרתה תאונה".

זירת התאונה. צילום: דוברות איחוד הצלה

"אתה ונהג נוסף נפגעתם קשה, מיד הנחתי לך חסם עורקים לעצור דימום והזעקנו כוחות חירום נוספים", סיפר פרידמן לשהרבני. פלקס הוסיף: "במקביל טיפלתי בפצוע השני שנפגע קשה גם הוא ובהמשך הגיעו אמבולנסים נוספים שפינו אתכם לבית החולים".

שהרבני עם המתנדבים פלקס ופרידמן. צילום: דוברות איחוד הצלה

שהרבני עם המתנדבים פלקס ופרידמן. צילום: דוברות איחוד הצלה

שמשון שהרבני שהתרגש לראות את מי שטיפלו בו אמר להם: "אני מתרגש לראות אתכם, חיפשתי אתכם, אתם הצלתם לי את החיים עם החסם עורקים והייתם במקום הנכון ובזמן הנכון, אין מילים בפי כדי להודות לכם, השלמתם לי תמונה של מה שקרה בתאונה ואני לא ישכח אתכם".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר