יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד אורנה הוזמן בכור, וראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, בסיור בנמל. צילום: פבל טולצינסקי
יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד אורנה הוזמן בכור, וראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, בסיור בנמל. צילום: פבל טולצינסקי

"אשדוד היא הנמל": יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד ערכה סיור לבכירי העירייה

יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד אורנה הוזמן בכור הזמינה את ראש עיריית אשדוד ומנכ"ל העירייה לביקור רשמי בנמל, ונתנה להם סקירה עסקית על החברה

פורסם בתאריך: 29.7.22 10:41

     

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי ומנכ"ל העירייה אילן בן עדי הגיעו לביקור רשמי בנמל אשדוד, בהזמנתה של יו"ר דירקטוריון הנמל, אורנה הוזמן בכור. בסיור רכוב בנמל ניתנה להם סקירה על התפתחות הרציפים ומסוע הגרעינים. במהלך סיור זה, לסרי עלה לראשו של מנוף גשר ברציף 21 וקיבל שם סקירה עסקית על החברה.

בסיור השתתפו יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, אורנה הוזמן בכור, ומ"מ מנכ"ל החברה, אלי בר יוסף, וכאמור ראש העיר יחיאל לסרי ומנכ"ל העירייה אילן בן עדי. הוזמן- בכור פתחה את הביקור בסקירה מקיפה על פעילויות הנמל בתחום התפעול, ההשקעות, והחדשנות. וסקרה בפניי המשתתפים את תהליך השדרוג וההתפתחות של הנמל למודרני ומתקדם, עם ממשקים הדוקים לסטרטאפים ממגוון תחומים, החל מלוגיסטיקה, דרך סייבר, ועד לאנרגיה ירוקה. כל זאת, כתוצאה מהחלטת הדירקטוריון על השקעה רחבה בתשתיות בהיקף של 2.4 מיליארד שקל.

המנופים בנמל אשדוד. צילום: פבל

המנופים בנמל אשדוד. צילום: פבל

הוזמן- בכור הדגישה בפני המשתתפים כי כבר בשנה הראשונה לכהונתה הבינה שאחת המשימות האסטרטגיות של נמל אשדוד היא השקעה בתחום התשתיות והחדשנות, שאת פירותיה אפשר לראות בשטחי הנמל. כבר בימים אלו שוקד הדירקטוריון על התווית התוכניות האסטרטגיות העתידיות שתוצאתם יראו בעוד מספר שנים כאשר הנמל ישלים את תהליך הפיכתו לנמל טכנולוגי, מודרני ומוביל ברמה בינלאומית.

נמל אשדוד. צילום: אבי רוקח

נמל אשדוד. צילום: אבי רוקח

"אני מודה לאורחים הנכבדים, ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, ומנכ"ל עיריית אשדוד מר אילן בן עדי, על כך שהתארחו בנמל אשדוד". אמרה  יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור."המוטו של המפגש הזה היה ברור: הנמל הוא אשדוד, ואשדוד היא הנמל. אנחנו קשורים זה בזה בקשר שאי אפשר לפרום מבחינה כלכלית, חברתית, תרבותית, ואף זהותית. מערך שיתופי הפעולה שפיתחנו בינינו, בעיקר בקידום משותף של התשתיות והחממה הטכנולוגית, מחזקים את נמל אשדוד וגם את העיר אשדוד בתור עיר גדולה ומובילה במדינת ישראל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר