נופר הנגבי זוכת מדליות באליפות virtus באירופה. צילום: וירטוס ישראל – העמותה למשחקים מיוחדים
נופר הנגבי זוכת מדליות באליפות virtus באירופה. צילום: וירטוס ישראל – העמותה למשחקים מיוחדים

אליפות אירופה: נופר וניצן, ספורטאים עם צרכים מיוחדים מאשדוד, חזרו עם מדליות

נופר וניצן יצאו לאליפות אירופה של אירגון 'virtus' העולמי, והביאו איתם מדליות. ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי: "זו תוצאה של מסירות, התמדה ועבודה קשה, שראויים להערכה"

פורסם בתאריך: 25.7.22 22:57

     

ביום ראשון השבוע, חזרו הספורטאים ניצן שמיס ונופר הנגבי מאליפות ארגון virtus באירופה, אליה יצאו לפני שבועיים. כפי שאומר המוטו של הספורטאים בארגון וירטוס: "ההשתתפות היא הניצחון הראשון שלנו, אבל אנחנו כאן בשביל הרבה יותר", כך גם אצל ניצן ונופר, ולא בכדי, הם נסעו כדי להביא איתם את המדליה.

"וירטוס ישראל" הינה חברה בארגון הספורט virtus הבינלאומי שמטרתו להעצים ולקדם אנשים עם מוגבלות שכלית, אוטיזם ותסמונת דאון באמצעות עיסוק בספורט תחרותי. הארגון הבינלאומי מקיים אחת לארבע שנים את משחקי העולם, ואחת לשנתיים את משחקי אירופה.

ניצן ונופר חזרו עם שלל תארים ומדליות נוספות. ניצן זכה בשתי מדליות זהב בתחרות רכיבת אופניים – מרוץ כביש למרחק של 55 ק"מ, מקצה שהוגדר מראש כמשתתף בתחרות אליפות אירופה לאליפות העולם, ושתי מדליות זהב נוספות בתחרות אופניים נגד השעון, למרחק של 22 ק"מ בתחרות אליפות אירופה לאליפות העולם. כמו כן הוא זכה, יחד עם טל רוזנפלד, בתחרות זוגות ברכיבת אופניים נגד השעון, למרחק של 22 ק"מ.

ניצן שימס. הביא איתו מדליות מאליפות virtus באירופה. צילום: וירטוס ישראל – העמותה למשחקים מיוחדים

ניצן שמיס. הביא איתו מדליות מאליפות virtus באירופה. צילום: וירטוס ישראל – העמותה למשחקים מיוחדים

נופר זכתה בשתי מדליות כסף בתחרות רכיבת אופניים נגד השעון, למרחק של 6 ק"מ בתחרות אליפות אירופה ואליפות העולם, ושתי מדליות ארד בתחרות רכיבת אופניים במירוץ כביש למרחק של 22 ק"מ באליפות אירופה ואליפות העולם.

ראש העירייה יחיאל לסרי בירך אותם לפני יציאתם לאליפות אירופה של ארגון VIRTUS העולמי, וגם פרסם פוסט מפרגן בו כתב על המסע שעשו עד ליציאתם למשלחת הספורטאים. "האהבה לספורט החלה אצלם עוד בילדות" סיפר לסרי בפוסט, "ניצן הצטרף לחוג שחיה ולקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד כשהיה בן 6, ומאז הספיק להתנסות בענפי ספורט שונים, לזכות בשתי מדליות זהב בתחרויות ריצה פראלימפיות וב-3 מדליות ארד במרוץ הלילה של אשדוד".

על נופר כתב כי "החלה את פעילותה הספורטיבית בגיל 9, ומאז השתתפה באליפויות עולם ותחרויות בחו"ל בענף האופניים וזיכתה את ישראל במדליית זהב ובשתי מדליות כסף".

עוד כתב לסרי כי "ניצן ונופר הנפלאים הם הוכחה לכך שאין דבר העומד בפני הרצון. ההצטיינות וההישגים הרבים שלהם הם תוצאה של מסירות, התמדה ועבודה קשה שראויים להערכה", והוסיף "אתם הגאווה שלנו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר