רועי לוטאטי ז"ל
רועי לוטאטי ז"ל. מתוך פייסבוק

"לדוג מבחינתי זה ניקוי ראש": זה הדייג שנהרג בשובר גלים באשדוד

רועי לוטאטי, בן 38 נהרג ביום שישי כאשר נפל מגובה בשובר גלים שמחוץ לנמל אשדוד בזמן שדג דגים במקום. "היה לי אח, קראו לו רועי לוטאטי, ועכשיו הוא כבר אינו", כתבה אחותו ליטל

פורסם בתאריך: 24.7.22 10:59

     

ביום שישי בבוקר, התרחש אירוע טראגי בשובר הגלים החיצוני של נמל אשדוד כאשר דייג שעמד שם ודג, נפל מגובה, מסיבה שאינה ידועה ונהרג. יחידה לחילוצים מיוחדים של שירותי הכבאות פעלה על מנת לחלץ את הגופה מהמקום אליו נפלה.

הדייג הוא רועי לוטאטי, נשוי, בן 38 המתגורר בצפון הארץ. אלמנתו היא בת העיר אשדוד. הלוויתו תתקים היום בשעה 17:30 בבית העלמין באשדוד.

לוטאטי אהב מאוד לדוג ובדף הפייסבוק שלו הוא מצולם עם דגים וחכות ולאחר תפיסה של דג גדול הוא הצטלם איתו וכתב: "ללכת לדוג מבחינתי זה ניקוי ראש, אבל שמגיע כזה חבר זה אקסטרה הנאה".

רועי לוטאטי ז"ל

רועי לוטאטי ז"ל. מתוך פייסבוק

אחותו ליטל סיפרה בדף הפייסבוק שלה על המקרה הקשה:

בסביבות השעה 12:00 טלפון בוואטסאפ מאמא שלי שבאוסטרליה, לא הספקתי לענות. מקבלת הודעה 'זה דחוף מאוד תעני!!', חושבת לעצמי 'נו באמת, מה כלכך דחוף בקשר ליום ההולדת של איידן שמתקיים מחר?' (הרי על זה התכתבנו לפני שניה). מתקשרת חזרה, שומעת בכי, שקט, בכי גם של אחותי, לא מבינה, מנסה להבין מה קורה.

לאחר מכן היו מילים שלא הצלחתי לעכל משהו כמו 'רועי נהרג'. שתקתי, ולאחר כמה שניות אמרתי 'לא לא, אני לא מבינה ממש מה את אומרת לי עכשיו'. המילים לא הצליחו להיכנס בי, לא הבנתי, שוב שתיקה. מעכלת את הבכי, המילים לאט לאט מחלחלות, וההיסטריה התחילה להגיע.

נהגתי לאשדוד בחצי עיוורון מדמעות, לא מצליחה להירגע, כועסת, מתוסכלת. הרגשתי שאני מחוץ לעצמי, שהרכב זז, הדמעות יורדות עליי, אבל מעבר לזה הכל קפא במקום, מעין ניתוק שלא חוויתי עד היום.

אני לא מבינה, אני לא מבינה מה קורה, אני לא מבינה איך נשארה רק שקית משטרתית ממך, ואולי גופה חבולה שיהיה מאוד קשה לזהות בשבוע הבא.

אני לא מבינה, ולא מעיזה אפילו לקרוא את הכתבות, להסתכל בסרטונים, רק הדמיון שלך מחליק מגובה 6 מטר על הראש מפלח לי את הלב באכזריות. אני פשוט לא מבינה. עד היום בשעה 12:00 לערך, היה לי אח, קראו לו רועי לוטאטי, ועכשיו הוא כבר אינו.

לא רק חיית על הקצה, נהרגת עליו. לפחות ליד הים, המקום הזה שכלכך אהבת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר