הריון צילום: יח"צ

כל מה שרצית לדעת על הריון בריא בכנס אחד!

נשות אשדוד מוזמנות לכנס נשים הרות, מרתק ועשיר של מאוחדת ביום א', 29.10.2017 בין השעות 18.00-20.00. המפגש ייערך במרפאת המומחים בקרן היסוד. הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 25.10.17 10:53

     

בתוכנית העשירה של הכנס יתכנסו הנשים לקבלת פנים, כיבוד קל ומגוון הרצאות. דברי פתיחה תישא הגב' דגנית בן מרגי, רכזת תכנית התחלה בריאה מחוז דרום ולאחריה תתקיים הרצאה מפי טלי הלר, דיאטנית קלינית, על תזונה נכונה בזמן ההריון. הגב' דיאנה אקסלרוד, אחות ליווי הריון, תציג את תכנית התחלה בריאה, לרבות ההרגלים בהריון. הגב' כרמלה פרישמן – פיזיותרפיסטית, תדבר על חשיבות ההתעמלות בזמן היריון ולאחר הלידה. הגב' מרים סלהוב – מנהלת מרכז רפואי קרן היסוד, תרצה על תכנית התחלה בריאה בביטוח המשלים ועל כל הזכאויות הכלולות בצ'ק ההריון.

 

צילום: יח"צ

הגב' דגנית בן מרגי, מרכזת תכנית התחלה בריאה ותחום חיסוני עובדים מחוזית, מסרה כי "מערך קידום בריאות של מאוחדת שוקד על העלאת המודעות של המבוטחים בכל הנוגע לקידום בריאותם, באמצעים רבים וביניהם מגוון כנסים בתחומים רבים. מאוחדת כתפיסת עולם דואגת ללקוחותיה הן במרפאה והן מחוצה לה, לשמירה על אורח חיים בריא תוך חוויית שירות מהנה ופעילות מאתגרת".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר