אלון חזן, התגייס לקמפיין לשתיית מים. צילום: ניר קידר
אלון חזן, התגייס לקמפיין לשתיית מים. צילום: ניר קידר

מים זה בריא: קמפיין חדש למחלקת הבריאות בעיריית אשדוד

במחלקת הבריאות בעיריית אשדוד יצאו בקמפיין שכולו מורכב מתושבי העיר הממליצים לשתות יותר מים. גם אלון חזן מאמן נבחרת ישראל בכדורגל התגייס לקמפיין

פורסם בתאריך: 13.7.22 12:05

     

אם מאמן נבחרת ישראל בכדורגל ממליץ לכם לשתות מים, כדאי לכם להקשיב. אלון חזן, מאמן הנבחרת, התגייס לקמפיין שיזמה מחלקת הבריאות בעיריית אשדוד במטרה לעודד את תושבי העיר לשתות מים. והרבה.

לעיתים השגרה גורמת לנו לשכוח שצריך לשתות כדי לחיות. זו פעולה פשוטה שחשיבותה עולה בימי הקיץ החמים, שבהם יש סכנת התייבשות. על פי המלצת הרופאים, רצוי לשתות בין שש לשמונה כוסות מים ביום כדי לתמוך בגוף, לשמור על טמפרטורת גוף נכונה, הבטחת מחזור הדם ועוד פעולות חיוניות לתפקוד.

אלון חזן שותה יותר מים. צילום: לירון מולדובן

אלון חזן שותה יותר מים. צילום: לירון מולדובן

 

במחלקת הבריאות במנהל לשירותים חברתיים בהנהלתה של מירי בן דוד, הוחלט להוציא לפועל את הקמפיין, שרץ גם בשנים קודמות, באמצעות מובילי דעת קהל בעיר ונציגים מכל המגזרים. בן דוד הסבירה כי ישנה חשיבות מרבית לשתיית יותר מים בחודשים שבהם הטמפרטורות גבוהות מאוד נוכח שינויי האקלים בישראל, והבילוי המוגבר בחופי הים שלעתים משכיח את הצורך לשתות. היא הוסיפה כי "שתיית מים הכרחית בכל חודשי השנה, ולעתים אנשים לא מרגישים את הצורך לשתות עד שזה פוגע בהם בריאותית. לכן, החלטנו על עידוד שתייה כחלק משגרת היום יום, ממש כמו משימה בעבודה".

שותים יותר מים. צילום: לירון מולדובן

שותים יותר מים. צילום: לירון מולדובן

לקמפיין הצטרפו גם זוכה מדליית הכסף בטריאתלון סער בוכבינדר, נשים- גולשות קהילת נשים בוורוד, צעירי וצעירות העיר, נציגת קהילת טף, נציג קהילת אבוקדו נציג, מועצת הנוער ועוד הרבה.

כל מצולם בקמפיין הקפיד להצטלם עם הבקבוק האישי שלו. ואף רובם משתמשים בבקבוקים רב שימושיים ושומרים בכך על עצמם ועל איכות הסביבה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר