טקס פרסים לעובדי נמל אשדוד. צילום: פבל טולצינסקי
טקס פרסים לעובדי נמל אשדוד. צילום: פבל טולצינסקי

"כוחנו נמצא בעובדינו": טקס פרסים לעובדי נמל אשדוד שיזמו הצעות ייעול מנצחות

חברת נמל אשדוד ערכה טקס שנתי בו העניקה פרסים לעובדי נמל שיזמו הצעות ניהול, והובילו לשיפור משמעותי בפעילות העבודה בנמל

פורסם בתאריך: 12.7.22 13:09

     

מזה מספר שנים חברת נמל אשדוד מעודדת את עובדי הנמל להציע רעיונות ופתרונות חדשניים לשיפור וייעול תהליכי עבודה. בהתאם לכך, מציגים עובדי חברת הנמל את הצעות הייעול שלהם, ובכנס שנערך בכל שנה- ניתנים פרסים לעובדים אשר פתרונותיהם הובילו לשיפור בעבודה.

הטקס השנתי של הצעות הייעול התקיים בשבוע שעבר. השנה הוענקו פרסים ל-14 עובדים שהציעו פתרונות בתחומי הפעילות: בטיחות, לוגיסטיקה, שיפורים טכנולוגיים וניהוליים.

בין הרעיונות השונים שהועלו על ידי העובדים, עלה התקן לבדיקת תקינות מערכת גובה צלחת וחיבור לעגלת גורר, ביצוע פעילות החלפת פיני גרירה ע"י עובדי החברה במקום מיקור חוץ, מתן אוטונומיה למפעיל מנוף השער לשחרור/ נעילת מכולה, פיתוח דף אינטרנט להצגת מידע ללקוחות על זמינות שטח לקווי מכולות ריקות הנכנסות לנמל, התקנת מראה פנורמית בתא מפעיל גורר, ועוד.

נמל אשדוד. צילום: אבי רוקח

נמל אשדוד. צילום: אבי רוקח

יחידת תכנון ובקרת משאבים בראשות יורם יחזקאל, אמונה על יישום תהליך הצעות הייעול ומידי שנה בוחנת את ההצעות המוגשות ע"י העובדים ומקדמת את יישומן בארגון. ישנה חשיבות עליונה בתהליך הצעות הייעול, אשר מצטרף למגוון פעילויות שהיחידה מקדמת ליצירת ערך לארגון, שיפור הפריון,  קידום ועידוד יוזמות וחדשנות והיערכות לתחרות.

גלית אבן חיים "כוחנו נמצא בעובדנו". צילום: לירון אלוני

גלית אבן חיים "כוחנו נמצא בעובדינו". צילום: לירון אלוני

"כוחנו נמצא בעובדינו, אשר מכירים את השטח על מגוון הרגישויות והדקויות שלו, ומבינים היטב את הצרכים ואופני העבודה של החברה", אמרה גלית אבן חיים, ממלאת מקום סמנכ"ל משאבים, והוסיפה כי "אנחנו רואים בעובדים ובעובדות שותפים מלאים לדרך, ומבינים שנוכל להמשיך להתייעל, להתכונן לתחרות, ולהתמודד בהצלחה עם הזמנים המאתגרים רק מתוך הידברות ושיתוף פעולה מלא עם העובדים. החברה כבר ראתה בעבר כי הפתרונות הטובים ביותר מגיעים מהשטח, ועל כן אנחנו מעודדים את העובדים שלנו להפגין רוח יזמית וחשיבה מחוץ לקופסא. מדי שנה מגיעות עשרות הצעות כאשר כולן נבחנות בקפידה ואלה הנמצאות מתאימות מיושמות בנמל. בשנים קודמות ההצעות הזוכות הוטמעו בתהליכים העסקיים של החברה ותרמו רבות לייעול העבודה, העלאת התפוקות, ושיפור השירות, ואנו מוקירים את העובדים שבזכותם אנחנו ממשיכים להשתפר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר