אלה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

החזיק אלה: תושב אשדוד נעצר בחשד לסחיטה על רקע מכירת רכב

באחד המפגשים הוא איים עליו כאשר הוא מחזיק ברשותו אלה, כך על פי החשד של משטרת ישראל שעצרה לחקירה את המוכר. גם המתלונן נחקר באזהרה על איומים, אך שוחרר והשופטת תהתה על התנהלות המשטרה בתיק

פורסם בתאריך: 10.7.22 14:11

     

משטרת אשדוד עצרה בסוף השבוע לחקירה תושב אשדוד בשנות ה-30, בחשד שסחט באיומים אדם אחר, שרכש מהחשוד את רכבו, וביקש ככל הנראה לבטל את העסקה מסיבות שונות וסירב להעביר את יתרת התשלום.

הקורבן טען כי לאחר שהתחיל לשלם עבור הרכב, הוא גילה כי הרכב משועבד ויש עליו עיקולים וכי הורד מהכביש ולכן החליט להפסיק לשלם. בשלב זה, החלה על פי החשד מסכת איומים לפגיעה בגופו של המתלונן, הן באמצעות מפגשים והן באמצעות שיחות והתכתבויות.

מעצר חשוד. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

באחד המקרים, כך לטענת הקורבן הם נפגשו ברכב בפארק באשקלון, שם היה החשוד עם אדם נוסף שאיים עליו כאשר ברכב הייתה אלה. במקרה אחר, החשוד ואדם נוסף הגיעו לביתו של אביו של הקורבן.

בעקבות התלונה, חוקרי המשטרה עצרו את החשוד ביום שישי והוא נחקר במשטרה. בחקירתו טען החשוד כי הקורבן איים עליו שיפוצץ אותו יחתוך אותו. לאור זאת המשטרה חקרה באזהרה גם את המתלונן שהודה באיומים, אך לאחר החקירה שחררה אותו לביתו.

החשוד הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשדוד, שם תהתה הסנגורית שלו עו"ד תום הלפרין כיצד המתלונן עצמו לא נעצר לאחר שאיים? והוסיפה כי המתלונן פשוט רוצה לחמוק מתשלום הכספים שהוא חייב עבור הרכב ולכן הוא מצייר עצמו כמסכן.

משטרת אשדוד - מרחב לכיש. צילום: דור גפני

משטרת אשדוד – מרחב לכיש. צילום: דור גפני

השופטת דורית בונדה כתבה בהחלטתה כי התנהלות המשטרה לא ברורה כיצד החליטה לשחרר כך את המתלונן אחרי שהודה בכך שאיים על החשוד.

יחד עם זאת הסבירה השופטת כי החשד כלפי החשוד הוא חמור יותר והוא מעבר לאיומים בלבד וכי מדובר בסחיטה באיומים. לאור זאת מעצרו הוארך בארבעה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר