עם הסכין במחלקה
עם הסכין במחלקה

"היה יכול להסתיים באסון": כך נדקר איש צוות רפואי בבית הדר באשדוד

זמן קצר לאחר האירוע הצליח המשטרה ללכוד את האיש שדקר אח במרכז השיקומי "בית הדר" ואתמול הוגש נגדו כתב אישום. צפו בתיעוד האירוע

פורסם בתאריך: 8.7.22 11:44

     

לשכת התביעות של מרחב לכיש הגישה כתב אישום נגד תושב אשדוד בן 25 על כך שדקר איש צוות רפואי במרכז השיקומי "בית הדר" באשדוד.

על פי כתב האישום, בשבוע ששעבר בשעת ערב הגיע האיש למחלקת מונשמים א' והתחיל לחפש את אמא שלו בצעקותו תוך שהוא מאיים על אנשי הצוות הרפואי אומר כי מי שקילל את אמו, העובדת במקום, "אני אזיין אותו, אני אשחט אותו".

אח שעובד במקום הסביר לו כי אמו לא נמצאת שם, אך האיש בתגובה התקרב נצמד אליו והמשיך לקלל "בני זונות, שרמוטות". האח ניגש לדלפק האחיות אך האיש הלך אחריו לשם, ואז שאל אח אחר אם הוא קילל את אמו. האח השיב בשלילה וביקש ממנו לעזוב את המקום.

האיש בתגובה גידף את האחים כשאמר "אמא שלך שרמוטה. בן זונה המשפחה שלכם זונות" וכן איים עליהם "אני אזיין את כולכם, אני אדפוק אתכם". הם ניסו להרגיע אותו, אך הוא נצמד אליהם יותר המשיך לאיים ואז סטר לאחד האחים והעיף את משקפיו מפניו. האח בתגובה קם ממקומו וסטר לו.

האיש מיד הוציא מתחת לחולצתו סכין מטבח גדולה דקר את האח באזור בית החזה. האחים מיד נמלטו לחדר מדרגות החירום כאשר האיש רודף אחריהם ואומר "גם אותך אני אדקור".

בשלב הזה הוא הלך במחלקה כשהסכין בידו וקילל את אחד העובדים שם ואף איים "אם מישהו מתקשר למשטרה אני אהרוג אותו".

בינתיים, האח הפצוע הובהל לבית החולים ושם אושפז למשך מספר ימים. ולמקום הוזעקו כוחות משטרה שהחלו לחפש את הדוקר.

האיש בינתיים חזר לבניין בו הוא מתגורר ברחוב הפלמ"ח בעיר, שם פגשה אותו אחת השכנות ולקחה את הסכין מידו. היא נכנסה לאחת הדירות בבניין והזעיקה את השוטרים למקום.

הסכין שעל פי החשד שימשה לדקירה. צילום: דוברות המשטרה

הסכין שעל פי החשד שימשה לדקירה. צילום: דוברות המשטרה

"מיד לאחר תחקור קצר של אירוע הדקירה, הבנו מי החשוד וצוותים החלו בסריקות אחריו", מספר פקד מתן דיין, קצין סיור בתחנת אשדוד, "במקביל, התקבל דיווח משכנתו על כך שהבחינה בו בבניין המגורים כשהוא אוחז בידו סכין, מיד שיגרתי למקום את ניידות המשטרה, שהצליחו לאתר אותו כשהוא ניסה להימלט מהבניין, להשתלט עליו ולעצור אותו. בנוסף הצלחנו לאתר את הסכין בבניין".

זירת האירוע. צילום: דוברות איחוד הצלה

זירת האירוע. צילום: דוברות איחוד הצלה

כאשר הם הגיעו הוא המשיך לאיים ולקלל, התנגד לאיזוק לו, ניסה לירוק על השוטרים ואף תלש לאחד מהם את מצלמת הגוף. מעשיו הפרועים המשיכו גם בתא המעצר בתחנת המשטרה. על פי כתב האישום, הוא היה תחת השפעת אלכוהול.

"לשמחתנו הפצוע נפצע במצב קל עד בינוני בלבד", מוסיף פקד מתן דיין, "מי שרואה את הסכין ששימשה את החשוד, מבין מיד שהמקרה הזה יכול היה להסתיים באסון. לאחר איסוף חומר הראיות ע"י חוקרי אשדוד, יחידת התביעות של לכיש הגישה נגדו את כתב האישום החמור".

הוא נאשם בעבירות של איומים, תקיפה, פציעה, החזקת סכין והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר