אריאלה אפריאט ויורם מרציאנו. צילום: אורי קריספין

אריאלה אפריאט מרציאנו פורצת דרך

עו”ד אריאלה אפריאט מרציאנו מאשדוד נבחרה השבוע לתפקיד סגנית יו”ר נעמת מטעם סיעת “עוצמה” של עמיר פרץ. היא מזמן לא רק אשתו של, אלא אישה חזקה שפורצת את תקרת הזכוכית: “שוויון מגדרי זה בנפשי”

פורסם בתאריך: 24.10.17 21:07

     

עו"ד אריאלה אפריאט מרציאנו מאשדוד נושאת החל מהשבוע גם בתואר המכובד סגנית יו”ר נעמת בארץ. היא נבחרה לתפקיד מטעם סיעת “עוצמה” בראשות חבר הכנסת עמיר פרץ.

“זו כמיהה שהייתה לי כל הזמן, לסייע להעצמת נשים וכל מה שקשור בשוויון מגדרי, זה בנפשי, לתקן עוולות בכל הקשור להשוואת שכר במקומות עבודה ואפליית נשים בכל המגזרים, הפרטי והציבורי”, אמרה ל"כאן דרום".

מה השאיפות שלך בתפקיד החדש?

“אני מתכננת לפקח מקרוב על כל הנושא של ייצוג נשים בדירקטוריונים של חברות ממשלתיות וציבוריות. יש היום על פי חקיקה תקנים ייעודים לנשים, אז לבדוק שזה אכן מבוצע ויש ייצוג הולם לנשים. כמו כן, לקדם נשים בעמדות מפתח ולמתג את נעמת, גוף הנשים הגדול ביותר בישראל, כגוף חזק, לצרף נשים חזקות שניפצו את תקרת הזכוכית והגיעו להישגים”.

מה דעתך על נושא ההטרדות המיניות שעולה בימים אלו לסדר היום הציבורי?

“צריך לחבק את אותן הנשים שלא יפחדו לדבר על זה, ומי שחושבת שהיא נפגעה בדרך כזו או אחרת – לא לפחד, להתלונן. הגישה שלי היא ‘אני אחראית לגוף שלי – אני ורק אני’. כלומר רק אני יכולה להחליט על עצמי, ומי שלא הבין את זה עד היום לגבי נשים יתחיל להבין זאת מצוין. אישה היא לא רק רחם מהלך, אנחנו נשים חזקות שצריכות להוביל. אם נשים היו מנהלות את העולם, הרבה מלחמות היו נמנעות. נשים מונעות מאינטליגנציה נשית ופחות מאגו”.

 

נעמת (נשים עובדות ומתנדבות), תנועת הנשים חברות ההסתדרות, היא ארגון ללא כוונת רווח, המהווה את תנועת הנשים הגדולה בישראל. בראש נעמת עומדת מאז 2012 גליה וולוך.

אפריאט מרציאנו נשואה לחבר הכנסת לשעבר יורם מרציאנו ממפלגת העבודה.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר