המופע "מימה" מבית היוצר של "קרקס שבזי". צילום: יח"צ
המופע "מימה" מבית היוצר של "קרקס שבזי". צילום: יח"צ

חכמת נשים: המופע "מימה" יעלה בתיאטרון ברמוזה באשדוד

המופע "מימה" יעלה ביום חמישי בשבוע הבא בתיאטרון ברמוזה באשדוד, מבית היוצר של "קרקס שבזי", בו מציגות "יסמין וייס וג'ניפר כהן ריקוד הממחיש את טבעה של מערכת היחסים בין חברות. מופע ששובר תוויות, וגם מנציח אותן

פורסם בתאריך: 7.7.22 07:27

     

ביום חמישי בשבוע הבא יעלה בתיאטרון ברמוזה באשדוד המופע "מימה", המשלב שירה וריקוד בדואט נשי של יוצרות המופע, שגם מציגות אותו: יסמין וייס וג'ניפר כהן. המופע מראה כיצד שתי נשים החוברות יחד לריקוד משותף, מביאות לידי ביטוי את התשוקה לחיים באמצעות דיאלוג דינאמי, מלא סתירות וחיבורים, המנסה להמחיש את עוצמתה של הנשיות, עוצמה של חברות בין שתי נשים, ואת יחסן כלפיי עצמן.

במהלך הריקוד, המשלב תחומי תנועה שונים ביניהם חישוק אווירי, קונטקט, מחול עכשווי ותיאטרון פיזי, ניתן לזהות את טבעם של היחסים בין שתי נשים, בין חברות. הן מנציחות ובמקביל שוברות את אותן תוויות וגבולות המרכיבות את זהותן הנשית.

המופע הוא מבית היוצר של "קרקס שבזי", שהוקם ב-2008 כעמותה ללא מטרת רווח. הקרקס הוקם על ידי רוני כלב וקבוצת תלמידים במטרה לקדם קרקס פיזי עכשווי ואמנים צעירים מהתחום. כיום הקרקס מנוהל ע"י רוני שלו ופועל יחד עם שורה ארוכה של מורים ואמנים מהמובילים בארץ. משך 3 שנים הקרקס נדד באזור בנימינה – פרדס חנה על מנת למצוא מקום שיוכלו להקים את הקרקס ולהשתקע בו. בשנת 2010 הקרקס הגיע עם הדום הראשון (אוהל קרקס) לקיבוץ עין שמר ושם גדל וצמח למרכז גדול.

המופע כאמור יעלה ביום חמישי, 14.7.22 בשעה 20:00 בתיאטרון ברמוזה באשדוד. מחיר כרטיס 50 שקלים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר