כיתה ריקה. צילום: אילן אסייג
כיתה ריקה. צילום: אילן אסייג

משבר החינוך: חבר המועצה אופיר לסרי מבקש לדעת כיצד מטפלת העירייה בעזיבת מורים

חבר המועצה אופיר לסרי בשאילתא לעיריית אשדוד ביקש לקבל נתונים בנוגע למחסור או עזיבה של מנהלים, מורים, סייעות, ושאר צוותי ההוראה במערכת החינוך על מנת להיערך לשנת הלימודים הבאה ולטפל במשבר החינוך

פורסם בתאריך: 6.7.22 13:29

     

חבר מועצת עיריית אשדוד, עו"ד אופיר לסרי, הגיש שאילתא לעיריית אשדוד על מנת לברר כיצד ניתן לטפל במערכת החינוך בעיר עקב נטישה של מורים את המערכת.

בשנים 2019-2022 ובעקבות מגפת הקורונה מורים רבים ביקשו לעזוב את מערכת החינוך, גם בגלל המגפה ששינתה את פני מערכת החינוך, וגם בשל בקשותיהם של המורים לשכר הוגן. עו"ד לסרי, חבר המועצה מטעם סיעת "אשדוד תנצח", ביקש לקבל כבר כעת מידע בנוגע למצב אנשי החינוך במערכת החינוך באשדוד, במטרה למצוא פתרונות ולהיערך מראש לשנת הלימודים הבאה.

בשאילתא כתב לסרי "על רקע משבר החינוך והמחסור במורים, מנהלים, ושאר צוותי הוראה במדינה, לא רק שלא מגיעים מורים ומנהלים למערכת אלא שרבים נוטשים אותה, מה שמערער את יציבות מערכות החינוך וגורם לכאוס בתוככי בתי הספר, לפיכך הח"מ מבקש לקבל נתונים ברמה העירונית לגבי תופעת המחסור או העזיבה של צוותי הוראה בבתי הספר בעיר ודרכי הטיפול בתופעה זו, ככל שקיימת".

עו"ד אופיר לסרי צילום: פוטו רפי

עו"ד אופיר לסרי צילום: פוטו רפי

בשאלותיו ביקש לסרי לקבל מידע על כל מוסדות החינוך, ביניהם גנים, בתי ספר יסודיים ועל יסודיים. לסרי ביקש נתונים מדויקים על כמות המורים הקיימת במוסדות החינוך בעיר אשדוד, על מספר המורים שעזבו את המערכת החינוכית בעיר אשדוד בין השנים 2019-2022, ועל כמות המורים והמנהלים החסרים כיום במוסדות החינוך באשדוד. בנוסף ביקש לסרי לבדוק האם קיים מחסור בסייעות וגננות, ומהן דרכי הפעולה שנוקטת עיריית אשדוד על מנת להשאיר את צוות ההוראה הקיים, ועל הדרכים בהן פועלת העירייה על מנת למשוך צוותי הוראה חדשים לעיר.

על השאילתא של לסרי תדון מועצת העיר היום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר