הסכין שעל פי החשד שימשה לדקירה. צילום: דוברות המשטרה
הסכין שעל פי החשד שימשה לדקירה. צילום: דוברות המשטרה

"אני אשחט אתכם": הוארך מעצרו של החשוד בדקירת איש צוות רפואי באשדוד

החשוד בדקירה הגיע לבית הדר, שם עובדת אמו, הוא צרח וקילל: "מי אמר על אמא שלי זונה, אני אזיין אותו". לאחר מכן, על פי החשד תקף אח שעבד במקום ודקר אותו בבית השחי

פורסם בתאריך: 29.6.22 19:08

     

אמש, הגיע תושב אשדוד בן 26 לבית הדר, המרכז הגריאטרי והשיקומי שברחוב אורט בעיר.

על פי העדויות, האיש שאמו עובדת במקום, ככל הנראה התרשם שדיברו לאמו שצורה שאינה נאותה. הוא הגיע למקום כשהוא תחת השפעת אלכוהול, והתחיל לצעוק ולקלל "מי אמר על אמא שלי זונה, אני אזיין אותו, אני אשחט אותו".

זירת האירוע. צילום: דוברות איחוד הצלה

על פי עדות של אחד העובדים במקום החשוד, "התחיל לקלל, אמר: 'אמא שלך שרמוטה, בני זונה, המשפחה שלך בני זונות' ואנחנו אומרים לו 'אמא שלך לא פה תירגע הכל בסדר'. הוא אמר שלא רוצה להירגע, והמשיך לאיים 'אני אשחט אתכם'".

לאחר מכן הוא תקף אח שעבד במקום, נתן לו סטירה והעיף לו את המשקפיים, "קמתי ורציתי להגן על עצמי והחזרתי לו סטירה", העיד אותו האח וסיפר כי החשוד הרים לפתע את החולצה, הוציא סכין של מטבח גדולה, ואז תקף אותו עם הסכין ודקר אותו מתחת לבית השחי מצד שמאל ואז הוא ברח למרפסת, כאשר החשדו דולק אחריו ואז הוא סגר את המרפסת.

החשוד נמלט מהמקום ומשם הוא ככל הנראה הלך בחזרה לביתו, הניח שם את הסכין ואז עלה על הגג של הבניין. בשלב הזה הגיעו שוטרי תחנת אשדוד ועצרו אותו.

היום הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון, כשהוא חשוד בעבירות של פציעה, החזקת סכין, איומים, העלבת עובד ציבור. המשטרה דרשה להאריך את מעצרו ב-7 ימים.

בית הדר. צילום: דור גפני

בבית המשפט אמר החשוד לנציג המשטרה "אפשר להראות לשופטת את הסרטון למה אתה לא מראה לה? רואים בסרטון שהוא תוקף אותי ואז אני תוקף אותו".

השופטת מירב עמר כהן, כתבה בהחלטתה כי "קיים חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות למשיב לכאורה" וכן ציינה כי ישנה מסוכנות מצדו של החשוד ולכן עליו להישאר במעצר. היא האריכה את מעצרו בחמישה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר