חופfix בחופי אשדוד. צילום: עיריית אשדוד
חופfix בחופי אשדוד. צילום: עיריית אשדוד

חוף-fix באשדוד חוזר: 2 שקלים לתושב העיר, 10 שקלים לתושב חוץ

עיריית אשדוד מפעילה גם השנה את מיזם חוף-fix, במסגרתו תושבי אשדוד יוכלו להשכיר ריהוט חוף במחירים זולים, בין 2-4 שקלים לפריט, לעומת תושבי חוץ, שישלמו 10 שקלים

פורסם בתאריך: 26.6.22 11:12

     

מיזם חוף-fix חוזר גם הקיץ: זו השנה השביעית שעיריית אשדוד מפעילה את מיזם חוף-fix בחופי אשדוד. במסגרת המיזם – תושבי אשדוד יוכלו להשכיר כסא, שולחן או שמשיה ב-2 שקלים. בחופים מסוימים ייחל פיילוט שבו ניתן יהיה להשכיר מיטת שיזוף ב-4 שקלים.

חוף-fix הינו מיזם חברתי-תעסוקתי פורץ דרך, אותו יזמה עיריית אשדוד, המסבסדת אותו בעלות של מאות אלפי שקלים. את המיזם מפעילים אגף החופים והחברה לתיירות אשדוד בעיריית אשדוד, יחד עם האגף לשירותים חברתיים, במטרה לאפשר את הנגישות לחופים לכלל שכבות האוכלוסייה. המיזם, הפועל כאמור השנה השביעית, יאפשר הזמנות של ריהוט חוף כבר בכניסה לחוף באמצעות מכונות דיגיטליות. עלות שולחן, כסא או שמשיה היא 2 שקלים לתושב אשדוד, ועבור תושב חוץ-10 שקלים. בנוסף, תפעיל העירייה פיילוט בחופים אורנים וקשתות, שם תאפשר השכרת מיטת שיזוף ב-4 שקלים לתושב אשדוד, ו-10 שקלים לתושב חוץ.

מחירון חוף-fix. צילום: עיריית אשדוד

מחירון חוף-fix. צילום: עיריית אשדוד

השכרת הכיסאות, השמשיות והמיטות בחופים אלו תהיה דרך סריקת ברקוד ותשלום אינטרנטי, ובהמשך תהיה אפשרות לתשלום במכונה בכניסה לחוף. תושבי חוץ יידרשו לשלם עבור כל פריט 10 שקלים. החנייה תהיה ללא תשלום בכפוף לרישום מראש באפליקציית "אשדודית".

"הנגשנו את החופים חברתית וכלכלית", הסבירו באגף החופים. "אנחנו יודעים שהבילוי בחופי הרחצה ממשיך להיות משמעותי ביותר ויהווה אחד ממוקדי הבילוי המרכזיים של הקיץ, ולכן המיזם כולו נועד לאפשר הנאה מרבית בלי לקרוע את הכיס. המחירים ינועו בין 2 ל-4 שקלים, והציוד יפרש על החוף מראש והמבלים יוכלו לקחת את ההזמנה בכפוף להצגת חשבונית ותעודה מזהה".

חוף-fix בחופי אשדוד. צילום: עיריית אשדוד

חוף-fix בחופי אשדוד. צילום: עיריית אשדוד

בעירייה ובחברה לתיירות מבקשים להדגיש כי בסופי שבוע מגיעים עשרות אלפים לחופי אשדוד ולא ניתן יהיה לתת מענה לביקוש הגדול. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "כל החופים באשדוד מונגשים והים יהיה פתוח לכולם. הבילוי בים ישלב את כל ההנאות ובהן שמירה על הסביבה הימית, חופים נקיים, מצילים וצוותים אדיבים ומחירים שיאפשרו לכל תושב ליהנות בים בצורה שפויה ומזמינה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר