מצעד הגאווה 2022 באשדוד

"לכולנו יש מקום": מאות משתתפים במצעד הגאווה העשירי באשדוד

אשדוד ציינה היום עשור למצעד הגאווה הראשון בעיר - חברי המועצה קקון ואברז'ל וגם סגן השר יאיר גולן השתתפו באירוע החגיגי

פורסם בתאריך: 23.6.22 22:20

     

מאות משתתפים היו היום במצעד הגאווה של אשדוד המציין עשור להיווסדו. זה החל בהתאספות עם הפנינג ברחבת העירייה, בו השתתפו רבים, מבוגרים וצעירים לצד בני נוער שנהננו ממוזיקה, מופעים ודוכנים שונים.

באחד הדוכנים במקום היו איילת בוכניק ויהודית סולימני מעמותת תהל"ה שהקימו לאחרונה באשדוד קבוצת תמיכה להורים לילדים גאים, "מה שיפה בקבוצות שלנו שכל ההורים זה לילדים מהקהילה הגאה ויש שוויון וההורים מרגישים בנוח לדבר. כשהילד יוצא מהארון ההורים נכנסים לארון. כל הורה שמרגיש שהוא זקוק לתמיכה שיבוא אלינו. שנהיה גאים בילדים ובילדות שלנו".

מצעד הגאווה 2022 באשדוד

סגן השר יאיר גולן עם בוכניק וסולימני

סגן השר יאיר גולן עם בוכניק וסולימני

גם סגן השר, יאיר גולן, שהגיע להשתתף במצעד ביקר בדוכן של תהל"ה, "יש פה הסתכלות כל כך נכונה ואנושית והבנה כוללנית, בסופו של דבר הילד והילדה הם חלק מהמשפחה ואת האתגר הזה צריך לעשות באהבה" אמר גולן, "כשזה נעשה באהבה אז יהיו לנו ילדים אוהבים בעצמם וילדים שמבינים שככה יצאתי ולמרות זאת או בגלל זה אני יכול לקיים חיים בריאים ולהקים משפחה ולמצוא את מקומי בעולם".

לאחר שהסתיים ההפנינג, החל המצעד לצעוד. את המצעד הזניק המשנה לראש העיר ויו"ר תנועת אשדודים יניב קקון יחד עם שלי אגם יו"ר מועצת התלמידים והנוער. "קיום המצעד באשדוד הוא צעד חשוב", אמר קקון, "תנועת אשדודים תמשיך לפעול למען עיר בה לכולנו יש מקום".

קקון ואגם מזיניקם את המצעד

מצעד הגאווה 2022 באשדוד

מאיר אברז'ל חבר המועצה מטעם תנועת אשדודים: "אני מבקש להודות לכל השותפים והשותפות בפורום העירוני שהקמנו ועושים עבודה חשובה יום יום. ממשיכים לעשות טוב יחד".

"ואהבת לרעך כמוך", אמרה רפרנטית הצרכים המיוחדים מטעם תנועת אשדודים נורית טופז, "המצעד הוא אירוע לקידום הסובלנות, שוויון הזדמנויות וקבלת האחר. העיר אשדוד היא עיר אשר כולם תושווים בה, לכל האוכלוסיות מכל המגזרים והקהילות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר