סגן ד' מאשדוד. צילום: דובר צה"ל

"חוויה מרגשת": הכירו את סגן ד' מאשדוד שסיים קורס טיס

סגן ד', בוגר ישיבה בן 22 מאשדוד, סיים קורס טייסי מסוק. ביום חמישי יתקיים טקס הסיום החגיגי של הקורס בהשתתפות מפקד חיל האוויר. "תמיד אהבתי את המקצוע", הוא אומר

פורסם בתאריך: 20.6.22 16:45

     

בתאריך ה-23 ביוני, יום חמישי, יתקיים טקס סיום קורס טיס "מסדר כנפיים" מספר 184 בבסיס חיל האוויר חצרים. הטקס ייערך בראשות מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר. אחד מהמסיימים הוא סגן ד', בן 21 מאשדוד שסיים קורס טייס מסוקים.

לסגן ד' שני אחים ושתי אחיות, אחיו הגדול קצין ביחידת 669. אמו (50) היא יועצת חינוכית בבית ספר באשדוד ואביו (50) סמנכ"ל תפעול. סגן ד' היה חניך ומדריך בתנועת הנוער "בני עקיבא" ובבית הספר התיכון הרחיב את המגמות פיזיקה ומחשבים. לפני גיוסו לקורס טיס, למד במשך שנה בישיבה גבוהה. בזמנו הפנוי סגן ד' אוהב ספורט אקסטרים ותיפוף.

תמונה קבוצתית של טייסי מסוקים. צילום: דובר צה"ל

סגן ד' תמיד רצה להיות צוות אוויר, הוא מספר: "תמיד אהבתי את המקצוע, בן דוד של אמא שלי שירת בגף טכני ותמיד היינו מגיעים לבסיסים". הוא הבין שהוא נמצא במקום הנכון עבורו בשלב המתקדם בקורס: "בשלב המתקדם, טסתי על מסוק מבצעי בגובה נמוך וזאת הייתה חוויה מרגשת".

למפגש מפקד חיל האוויר עם משפיעים, עתיד להביא סגן ד' את סבו: "אבני היסוד שמונחים בי הגיעו בצורה מובהקת דרכו. להיות בן אדם טוב, ליהנות מהרגע ולהיות אופטימי. הוא דמות שאני מאוד מעריך וסומך על הדעה שלה".

תמונה של משתתפי הקורס. צילום: דובר צה"ל

סגן ד' מסכם 3 שנים בקורס: "שלוש שנים מאתגרות של לימוד עצמי. בקורס הבנתי איזה בן אדם אני ומה הדברים שחשובים לי. הכרתי פה חברים טובים לחיים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר