עומדים בתור
צילום אילוסטרציה

"אני צריך טיפול": תושב אשדוד נצמד והתחכך בנשים בסופר ברובע ג'

לאחר ששוחרר מהכלא ונאסר עליו להתקרב לנשים וילדות, שמואל ברהמי מאשדוד, הלך לסופר ושם נצמד והתחכך בנשים תמימות שהגיעו לעשות קניות. בחקירתו הוא הודה במעשים והסביר שהוא צריך טיפול

פורסם בתאריך: 20.6.22 19:54

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד שמואל ברהמי, בן 55 מאשדוד, אשר בהיותו תחת צו פיקוח על עברייני מין, ביצע מעשים מגונים בשתי נשים ובקטינה בת כ-14.5.

על ברהמי שרק לאחרונה שוחרר מהכלא לאחר שריצה מאסר על עבירות מין, הוטל צו פיקוח המחייב אותו הלתרחק ממקומות הומי אדם וכן מחייב אותו לעמוד או להמתין בתור לקבלת שירות במרקח של מטר אחד לפחות מנשים או קטינות.

אלא שעל פי כתב האישום, שהוגש ע"י עורכת הדין שלומית מלקו, לפני כשבועיים הוא הגיע לסופר "יש חסד" ברובע ג' באשדוד, והסתובב בין מדפי החטיפים בזמן שמעדו שם נשים וילדות רבות וביצעו קניות. באותה עת, הוא הבחין באישה שעומדת מול המדפים, הוא התקרב אליה, נעמד מאחוריה, בזמן שהיא אספה מוצרים
מהמדפים, נצמד אליה והתחכך בגופה.

כעבור מספר דקות, הבחין ברהמי ליד המדפים, באישה נוספת שעמדה מול המדפים ואספה מוצרים. הוא התקרב אליה, נעמד מאחוריה, נצמד אליה וגם בה הוא התחכך.

כעבור מספר דקות הוא הבחין בנערה בת 14.5 שעמדה ליד המדפים ובחרה מוצרים יחד עם חברתה. הוא התקרב לנערה, נעמד מאחוריה, נגע בישבנה, נצמד אל גופה והתחכך בה. הנערה שנבהלה ממעשיו של ברהמי, נצמדה אל המדף ופנתה לחברתה לעזרה. הוא בתגובה עזב את אזור המדפים ולאחר מכן יצא מהסופר.

הנערה אף סיפרה על כך למישהי אחרת שדיווחה על כך למשטרה. השוטרים הוזעקו למקום ולאחר צפייה במצלמות האבטחה זוהה ברהמי ונעצר לחקירה.

מעצר. צילום: דוברות המשטרה

מעצר. צילום: דוברות המשטרה

בחקירתו, תחילה הוא הכחיש כי ביצע עבירות מין, אך רק כשהוצגו לו הצילומים המצלמות האבטחה הוא הודה בביצוע העבירות, וטען כי הייתה לו התעוררות מינית ושהוא זקוק לטיפול.

הוא מואשם בעבירות של מעשה מגונה והפרת צו פיקוח. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר