סימני האבנים שנפלו על הכביש
סימני האבנים שנפלו על הכביש

"זה פשוט טרור": אבנים גדולות נזרקו לעבר רכבים בכביש משה דיין באשדוד

אמש, כך מספרים עדי ראיה, הושלכו אבנים גדולות לעבר רכבים שנסעו ברחוב משה דיין בעיר. הדיירים ברחוב הסמוך טוענים כי האבנים, ככל הנראה סלעים או בלוקים, נזרקו מאחת הקומות הגבוהות בבניין שנמצא כעת בבנייה ברחוב ג'ו עמר. "אבן גדולה מאוד שהתנפצה מטר מהאוטו שלי", מספר נהג שנסע שם. המשטרה הוזעקה אך לא איתרה את משליכי האבנים

פורסם בתאריך: 19.6.22 20:04

     

אמש התרחש אירוע חמור במיוחד כאשר אבנים גדולות ככל הנראה, בלוקים או סלעים, הושלכו לעבר רכבים שנסעו בשד' משה דיין בעיר.

"בסביבות רבע ל-11 נסעתי על רחוב משה דיין מצפון לדרום, יש שם באמפרים בכביש אז האטתי בבאמפר השני בדיוק מול הבניין הגבוה שבבנייה כרגע", משחזר איציק דניאל, נהג שנסע אמש בכביש, "איך שאני מאט נזרקת אבן גדולה מאוד שהתנפצה מטר מהאוטו שלי. בגלל שהאטתי אז הוא פספס את התזמון. האוטו שהיה לידי הוא אוטו פתוח אז בכלל היה יכול לקרות אסון גדול. המשכנו בנסיעה ועצרנו בתחנת אוטובוס, אני והוא עצרנו ואנשים שהיו שם בהליכה היו בשוק ממה שהם ראו. מישהי מהם סיפרה ששעה לפני כן, כבר זרקו אבן על מישהו שעשה הליכה וזה כמעט פגע בו".

ניידת משטרה שהגיעה אמש למקום

דניאל סבור כי הן הושלכו מבניין ברחוב ג'ו עמר שנמצא כעת בבנייה, כי האבנים הושלכו בדיוק כשחלף לידו, "זה היה ברבע ל-11 בלילה ככה שאתה לא יודע אם זה נזרק מקומה 10, 11 או 20",הוא אומר ומוסיף: "הנהג השני היה בשוק. בגלל שהוא היה ברכב פתוח אז הוא עוד יותר היה בשוק. הוא התקשר למשטרה במקביל אליי. הרגשתי שאני צריך להתקשר למשטרה כי בפעם הבאה זה ייפול למישהו על הראש. אני רק מאוד דואג שזה יקרה למישהו אחר. וזה יקרה".

במשטרה אמרו לו שיטפלו בזה, אבל הוא כאמור חושש ממה שעלול לקרות, "לצערי הרב רק כשיקרה משהו, רק כשזה יפול על מישהו אולי יזיזו את עצמם. ואני בטוח באלף אחוז שזה יקרה. אם זה היה פוגע בבחור לידי עם האוטו עם הגג הפתוח זה היה מרסק לו את הראש. זה גם מסלול הליכה של הולכי רגל".

שרידי האבנים כפי שצולם הבוקר

שרידי האבנים כפי שצולם הבוקר

דיירת שגרה בבניין הסמוך ברחבו ג'ו עמר, בניין שכבר אוכלס, הייתה אף היא עדה להתרחשויות, "אני רואה בזה פשוט טרור", היא אומרת ומספרת כי בעלה היה בדיוק בהליכה ברחוב שם כשזה קרה והוא שמע את האבנים הגדולות מתנפצות על הכביש, "התקשרתי למשטרה ואחרי צעקות הגיעה ניידת, סרקו את הבניין ופסחו על הקומות שאמרתי שאני רואה אור בבניין והלכו. ההרגשה שלי שזה זלזול עד שמישהו ייפגע דברים לא ייעשו כמו שצריך. יש לנו חשש, זאת עליית מדרגה".

סריקות אחר זורקי האבנים

במשטרה מאשרים כי התקבלו תלונות וכי ניידת נשלחה למקום, "בוצעו מספר סריקות באתר לאורך הלילה וגם לפנות בוקר באתר, לא אותרו חשודים". עוד מציינים במשטרה כי התושבים דיווחו שהם חושדים שפועלי בניין זרקו את האבנים, אך לא היה עד ראייה שראה בוודאות את מקור האבנים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר