חוקרי המשטרה בסמוך לזירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה
חוקרי המשטרה בסמוך לזירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה

התעלל בבת זוגו במשך שנים וחנק אותה למוות עם חולצה: כתב אישום חמור נגד סרגיי ביטיוקוב

הוא עיקם את ידה וגרם לה לנקע, כיבה עליה סיגריה ופצע אותה עם סכין - כך במשך שנים התעלל סרגיי ביטיוקוב בבת הזוג שלו לובה פוטכין, עד שלפני כחודש הוא רצח אותה

פורסם בתאריך: 19.6.22 16:51

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד סרגיי ביטיוקוב מאשדוד בגין רצח בנסיבות מחמירות של בת זוגו לובה פוטכין ז"ל.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עורכי הדין יריב צרי ונועה שוקר, ביטיוקוב התעלל בבת זוגו לאורך מערכת היחסים, ועל רקע קנאתו. כתב האישום מונה מקרים בני עשר שנים כמו אירוע שהתרחש במצפה רמון בשנת 2012, אז הוא פצע אותה באמצעות סכין בבטנה, וגרם לה לשני חתכים.

בחודש אוגוסט 2015 הוא תקף אותה בביתם בשדרות הרצל באשדוד. בהמשך באותה השנה הוא הכה אותה באגרופים וכיבה סיגריה על גופה.

סרגיי ביטיוקוב בבית המשפט

סרגיי ביטיוקוב בבית המשפט

בחודש יולי 2016 הוא הסיר את הסורגים מחלון ביתה של פוטכין והתפרץ לבית.

השנה, שנת 2022 המצב החמיר ובשני מקרים שונים הוא תקף אותה באופן חמור כאשר במקרה אחד הוא עיקם את ידה וגרם לה לנקע ואז היכה אותה בפניה וגרם לה לחבלה בפנים. במקרה אחד הוא שוב תקף אותה וגרם לה לחבלה בפניה. פוטכין הגישה נגדו תלונות למשטרה, אך חזרה בה מהתלונות שהוגשו נגדו.

יחסיהם היו לסירוגין, לעיתים הם נפרדו ולעיתים הם חזרו. החל מחודש פברואר היא החלה קשר עם אדם אחר וכאשר נודע הדבר לביטיוקוב הוא זעם על כך והחליט להרוג אותה.

ביום 16 במאי השנה הייתה פוטכין בביתו של ביטיוקוב, הם ישבו בסלון בזמן שהיא סיפרה לו על מערכת היחסים שלה עם אותו אדם אחר. על רקע קנאתו לפוטכין הוא לקח חולצה וליפף אותה בצורת חבל ואז כרך אותה סביב צווארה של פוטכין ומשך אותה. כתוצאה מכך היא נחנקה ומתה.

פוטכין וכוחות מד"א מחוץ לזירת הרצח שלה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פוטכין וכוחות מד"א מחוץ לזירת הרצח שלה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

על פי כתב האישום, ביטיוקוב "גרם בכוונה למותה של המנוחה שהיא בת זוגו, לאחר התעללות שיטתית ומתמשכת בה, גופנית ונפשית ולאחר הליך ממשי של שקילה וגיבוש החלטה להמית".

לצד כתב האישום הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו ולבקשה צורפו התלונות שהגישה פוטכין למשטרה נגדו לאורך השנים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר