מצטיינות הנשיא: קארין יעקבי ושיראל אמיתי. צילום: נועם שרת
מצטיינות הנשיא: קארין יעקבי ושיראל אמיתי. צילום: נועם שרת

תצדיעו: מתנדבות שירות לאומי מאשדוד ובני עי"ש בין מצטייני הנשיא

נשיא ישראל העניק פרסי הצטיינות למתנדבי שירות לאומי אזרחי, על פעילותם למען החברה, ביניהם מתנדבות מאשדוד ובני עי"ש

פורסם בתאריך: 14.6.22 12:05

     

פרס מצטייני הנשיא עבור מתנדבים ומתנדבות בשירות לאומי-אזרחי ניתן ל-27 מתנדבים. בין המתנדבים קיבלו את אות ההצטיינות שיראל אמיתי מבני עי"ש וקארין יעקבי מאשדוד.

כמדי שנה, רשות השירות הלאומי-אזרחי יחד עם הגופים המוכרים ואלפי מקומות השירות מוקירים ומצדיעים למעלה מ 18,000 מתנדבות ומתנדבי השירות הלאומי-אזרחי, אשר מובילים בחזית האזרחית בישראל ופועלים לילות כימים למען החברה והמדינה בשלל מסגרות ההתנדבות.

בני ובנות השירות הלאומי נתנו סיוע ומענה על מצוקות רבות בחברה הישראלית, ביניהן- אבטחו את אירועי ל"ג בעומר בהר מירון, סייעו בקליטת העולים מאוקראינה, המשיכו וסייעו בהתמודדות והלחימה בנגיף הקורונה, לחמו באש בשריפה באזור ירושלים, הגישו טיפול רפואי לנפגעי גל הטרור ועוד. נשיא המדינה הוקיר להם תודה במסגרת הענקת אותות ההצטיינות, בטקס מרגש ומעצים.

שיראל אמיתי, מבני עי"ש, מתנדבת שירות לאומי במד"א במסגרת עמותת "שילה". "אני מרגישה סיפוק עצום בכל יום מחדש", היא מספרת. "רציתי שירות עם משמעות, שאקום כל בוקר ושהרגשת סיפוק תמלא לי את הלב, והחלטתי להתנדב במד"א. בשנה הראשונה לשירות הייתי על האמבולנס, יצאתי לתאונות דרכים, החייאות, גלי קורונה וירי רקטות. עכשיו, בשנה השנייה לשירות, אני עומדת מאחרי האמבולנס במוקד 101 מקבלת שיחות חירום ומדריכה טלפונית מאחרי הקו אזרחים להתמודד במצבים לא פשוטים".

שיראל אמיתי, קיבלה את אות הנשיא. צילום: נועם שרת

שיראל אמיתי, קיבלה את אות הנשיא. צילום: נועם שרת

קארין יעקבי מאשדוד, מתנדבת בתכנית 'הילה' לקידום ילדים ונוער בתל אביב, מטעם עמותת "חיבור חדש", מספרת שהעבודה שלה במרכז הילדים היא בעיקר עבודה חברתית ולימודים. "אני נכנסת לשיעורים, בודקת מי יכול להיעזר בי, לאיזה נערים יש מבחן בגרות ועדיין לא בטוח הבינו את החומר עד הסוף. וגם למי שצריך שנשב לשיחת מוטיבציה. התאהבתי בעבודה, אני מרגישה משמעותית קצת יותר בכל יום מחדש, אני נקשרת יותר ויותר לנערים ויודעת איך להיות נגישה עבורם, ולעזור להם לקבל חוויה טובה יותר מהלימודים ומהחיים החברתיים".

קארין יעקבי, קיבלה את אות הנשיא. צילום: נועם שרת

קארין יעקבי, קיבלה את אות הנשיא. צילום: נועם שרת

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ראובן פינסקי: "בכל תחום בחוסן האזרחי והחברתי של המדינה תמצא את מתנדבות ומתנדבי השירות הלאומי אזרחי. בשנה האחרונה סייענו לצוותי הרפואה להתגבר על הקורונה, תמכנו בקליטת הפליטים מאוקראינה, עזרנו לנפגעים בגל הטרור, וכל זאת מתוך שליחות ומסירות אישית וראייה חברתית. אנו גאים לראות בין המצטיינים פסיפס ישראלי של כלל השבטים בחברה הישראלית אשר כולם ללא יוצא מן הכלל נוטלים חלק במפעל הלאומי המשמעותי הזה. המתנדבים והמתנדבות שלנו תמיד מוכנים לפועלה ולסיוע איפה שמדינת ישראל צריכה אותם, ועל כך אני מזמין את כל אזרחי ואזרחיות ישראל להגיד להן ולהם – תודה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר