פרויקט לב אשדוד של חברת אחים שרבט. הדמיות ואדריכלות: זוהר אלטמן
פרויקט לב אשדוד של חברת אחים שרבט. הדמיות ואדריכלות: זוהר אלטמן

עובדים מהבית: בקרוב יבנו באשדוד דירות עם משרד צמוד

חברת "האחים שרבט" בפרויקט דירות מיוחד בסוגו, עונה על הצרכים של עולם העבודה החדש, ותבנה דירות עם משרד צמוד שאליו כניסה נפרדת

פורסם בתאריך: 10.6.22 13:23

     

פרויקט בניה חדש עתיד להיבנות בעיר אשדוד, אותו יבנו "האחים שרבט". הפרויקט המכונה "לב אשדוד" ייתן מענה לאנשים שצריכים משרד קרוב, עובדים מהבית, או שאינם מוצאים שטחי משרדים בעיר.

על פי נתוני הלמ"ס, שעובדו על ידי חברת שיווק הנדל"ן "שניר", בשנים האחרונות חלה ירידה חדה בבנייה של שטחי משרדים באשדוד. בשנת 2021 החלו להבנות 1,453 מ"ר של שטחי משרדים לעומת 9,037 מ"ר בשנת 2020 ו – 8,822 מ"ר בשנת 2019.

בתחום המסחר החלה בנייתן של 34,550 מ"ר לעומת 40,472 מ"ר בשנת 2020,

ואילו בתחום המגורים נרשמה עלייה: בשנת 2021 נבנו 661,198 מ"ר למגורים לעומת 532,334 מ"ר בשנת 2020.

פרויקט לב אשדוד של חברת אחים שרבט. הדמיות ואדריכלות: זוהר אלטמן

פרויקט לב אשדוד של חברת אחים שרבט. הדמיות ואדריכלות: זוהר אלטמן

"הירידה בבניית שטחי משרדים היא כי העיר גדלה, נוספו תושבים חדשים אל פרויקטי המגורים, אך במקביל, לא נוספו מקומות תעסוקה בעיר, והתושבים יאלצו בהמשך לעבוד מחוץ לעיר ולבלות בפקקים", ציין גיורא שרבט, מנכ"ל משותף (יחד עם עמיחי רוט) בחברת האחים שרבט.

יחד עם זאת, עולם התעסוקה החדש הביא אנשים רבים לעבוד מהבית, אבל לא תמיד זה נוח. הצורך במשרד ביתי נוח, הן לעצמאיים והן לשכירים הפך בשנים האחרונות להכרח, וחברת האחים שרבט באמצעות הפרויקט החדש, נותנת מענה לכך.

חברת האחים שרבט תחל כאמור בבניית פרויקט חדש בעיר, שייתן מענה לירידה בהתחלות הבנייה של שטחי משרדים.

לפני כשנה זכתה החברה במכרז לרכישת הקרקע ממנהל מקרקעי ישראל, בפרויקט הממוקם במגרש האימונים הישן, בצפון העיר. היא תבנה 410 יח"ד ובנוסף 3000 מ"ר מסחר ו20,000  מ"ר תעסוקה. סה"כ ייבנו 3 מגדלי מגורים בני 26 קומות כל אחד ,ומגדל משרדים נפרד, כאשר כל ארבעת המגדלים יבנו מעל קומת מסחר גדולה וחניון תת קרקעי גדול. הפרויקט יספק לעיר שטחי תעסוקה בהיקף של כ- 20,000 מ"ר.
בנוסף כאמור, לפרויקט נבחר קונספט עיצובי ייחודי כך של – 84 מהדירות בפרויקט יבנה משרד צמוד כאשר הכניסה אליו תהיה בדלת נפרדת מתוך הדירה, כולל אפשרות להיכנס ישירות מתוך הלובי באותה קומה.

הפרויקט נמצא בימים אלו בשלבים אחרונים לפני קבלת היתר בנייה, ובחברה מעריכים שהיקפו הכולל יגיע לכ- 1 מיליארד שקלים.

חברת אחים שרבט פועלת למעלה מחמישים שנה בכל רחבי מדינת ישראל ומסווגת בסיווג הקבלני הגבוה ביותר. החברה יזמה ובנתה אלפי יחידות דיור, מלון יוקרה, בנייני משרדים, קניונים מודרניים, פרויקטים צבאיים ושטחי מסחר ותעשיה רבים ברחבי הארץ ובחו"ל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר