טטיאנה ואמה, הבוקר
טטיאנה ואמה, הבוקר

מרגש: לודמילה חולצה מהעיר המופגזת והתאחדה עם בתה באשדוד

הסיפור שריגש את כולנו הגיע לסופו הטוב עם הגעתה של האם לודמילה לישראל, לאחר ששוטטה לבדה בעיר המופגזת מאריופול ללא אוכל וללא תרופות

פורסם בתאריך: 31.5.22 12:15

     

הבוקר בשעה 5:10 נחתה טיסה בישראל ממנה ירדה לודמילה, פליטת מלחמה מאוקראינה, שסיפורה ריגש רבים. היא פגשה את בתה הדואגת טטיאנה גולדין והשתיים התחבקו לאחר תקופה ארוכה של חוסר ודאות וחשש כבד.

"הבוקר יש בשורות טובות", אמרה טטיאנה בסרטון שצילמה, "הצלחנו לחלץ את אמא מהמלחמה והמגיהנום שהיא עברה. הבוקר היא כאן בארץ. המון תודה לד"ר יחיאל לסרי ולכל מי שעזר בחדר החמ"ל להציל אותה".

כזכור, בתחילת חודש מרץ השנה, צפתה טטיאנה גולדין, עובדת השירות הפסיכולוגי בעיריית אשדוד, בטלוויזיה כמו כולם ועקבה אחר השידורים מהמלחמה באוקראינה.

היא עקבה באדיקות בעיקר אחר הדיווחים מהעיר מאריופול שהייתה נצורה ומופגזת, זאת מאחר ואמה התגורה בה. אלא שבאחד השידורים היא נדהמה לראות את אמה הולכת ברחובות העיר כשסביבה הריסות כשהיא ממררת בבכי וזועקת לעזרה. "היא גרה לבד ואין לה אוכל או תרופות", סיפרה אז הבת טטיאנה.

רבים עקבו בדאגה אחר המקרה הזה, וראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי הורה מיד על הקמת חמ"ל עירוני בראשות מנכ"ל העירייה. "אנחנו כבר פועלים מול הגורמים הרלוונטיים ונלווה את טטיאנה לאורך כל הדרך עד שתתאחד כאן בישראל עם אמה", אמר אז ד"ר לסרי.

בעירייה אומרים היום כי גם לאחר שההד התקשורתי ירד הם המשיכו ללוות את טטיאנה ולסייע לה. "היו ימים של מתח רב כאשר לודמילה יצא ממאריופול והתקדמה בחודש האחרון לאט לאט עד אשר נחתה היום בישראל", אמרו בעירייה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר