שי לי. צילום עמותת "להושיט יד"
שי לי. צילום עמותת "להושיט יד"

"הנסיכה שלי נפטרה": הילדה שי-לי מאשדוד הלכה לעולמה לאחר מאבק בסרטן

רבים נחשפו לסיפור של שי-לי הקטנה שנאבקה בגבורה בסרטן ורצתה לחיות בכל מחיר. אלא שגופה הקטן נכנע למחלה הקשה והיא הלכה לעולמה. "הכתר תמיד תמיד מונח על ראשך את המלכה שלי", ספדה לה אמה

פורסם בתאריך: 29.5.22 13:10

     

סיפורה שלי הילדה שי לי בת ה-9 אשדוד ריגש את כולם, ורבים נרתמו לסייע לה במאבקה הקשה במחלת הסרטן שהתפטשה בגופה הקטן. אלא שהיום נודע כי שי לי הלכה לעולמה, "אני לא מאמינה שאני רושמת את זה אבל הבת היפה שלי הנסיכה שלי נפטרה מועד ההלוויה יתפרסם בהמשך", כתבה האם מורן אבקסיס, "מלכה שלי גאווה שלי הכתר תמיד תמיד מונח על ראשך את המלכה שלי! כולם גאים בך אהבה שלי".

קשה היה לעמוד מנגד כאשר שי לי הקטנה פרסמה את קריאתה לתרום לה עבור הסיכוי היחיד שלה להחלים. הרופאים בישראל הרימו ידיים, אך נודע כי טיפול ניסיוני בארה"ב עשוי להציל את חייה ואז החל קמפיין גיוס תרומות.

הסיפור שלה והגיל הכל כך צעיר שלה, גרם לרבים לפתוח את הלב עבורה. גם שי לי עצמה פנתה וביקשה כי יסייעו לה, "אני שי לי ומאז שאני בת שמונה, כמעט שנה כבר שאני והסרטן חברים קרובים", היא כתבה, "כשהוא בא, נלחמתי בכל הכוח ופתאום נשר לי השיער ונהיה לי קרחת. אחרי כל הטיפולים הרופאים אמרו לי שהסרטן עדיין בראש שלי. חשבתי שאני יכולה להתחיל חיים חדשים ולהתרגל לחיות בלעדיו. השיער צמח טיפה, פגשתי שוב חברים חיכיתי עוד קצת וחזרתי לכיתה. עכשיו הטיפולים לא עוזרים לי והסרטן לא עוזב אותי. והפעם, הוא הכי חזק שהיה עד היום.

"אני רק בת תשע. אני יודעת כבר מה זה לדבר על שמחת החיים שלי מבחוץ, לדעת שאני צריכה להילחם עליה. אני כבר לא זוכרת כמעט מציאות שבה אני לא נלחמת במחלה הזו, אני לא מכירה בכלל את החיים שלי בלי לפחד לאבד אותם. בגלל שכל כך הרבה פעמים עברתי כימותרפיה, הגוף שלי כבר 'התרגל' אליה, והסרטן כבר לא מושפע ממנה. הרופאים היקרים, שמלווים אותי ושאני מכירה אותם יותר משאני מכירה את החברים שלי בבית הספר, עומדים מיואשים, ואומרים שאין להם כבר מה להציע. ההצעה האחרונה שלהם היא לנסוע לטיפול מיוחד, טיפול ביולוגי, אצל פרופסור בארצות הברית. זה הסיכוי האחרון שלי. בבקשה, אני עדיין כל כך קטנה, אני עדיין כל כך רוצה לחיות.

"אני רוצה לחיות בלי לפחד. אני רוצה להיות ילדה רגילה. אני כבר לא יכולה בלעדיכם עכשיו. כי אין לנו כסף כבר לטיפול הזה, ואין לי איך לקבל אותו ככה. אני כותבת ומתביישת מזה שהחברים שלי יראו אותי. בבקשה תעזרו לי לקבל את הטיפול, זה הסיכוי האחרון שלי".

אלא שכאמור, גופה הקטן של שי לי לא שרד את המחלה הקשה והיא הלכה לעולמה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר