הדמיה: אפי כוינה אדריכלים

אשדוד נמצאת בהגרלת הדירות הבאה, אבל זה באמת הפתרון היחידי?

לאחר שפורסמו תוצאות ההגרלות על 10,000 דירות ברחבי הארץ תחת הפרויקטים מחיר למשתכן ומחיר מטרה, מסתמן כי בהגרלה הבאה יוגרלו דירות גם בעיר אשדוד. סיכויי הזכייה נמוכים וזמן ההמתנה לדירה ארוך, מה האופציות הנוספות?

פורסם בתאריך: 25.5.22 22:02

     

השבוע פורסמו תוצאות ההגרלות לסבב ההגרלות הראשון השנה של דירה בהנחה, להגרלות נרשמו למעלה מ-120 אלף זכאים כאשר מתוכם רק 10 אלף קיבלו את ההודעה על הזכייה המיוחלת. בהגרלה הקרובה שתערך בחודש יוני יוגרלו דירות גם בעיר אשדוד, אך כאמור מספר הדירות קטן וסיכויי הזכייה נמוכים.

מומחים מעריכים כי הפתרון הנכחי בדמות הגרלות על הנחה לדירות ובכמויות קטנות באופן יחסי אינו תורם להפסקת עליות המחירים ואף "מתדלק" אותם. אחד הפתרונות שעולים שוב ושוב על-ידי מומחים הוא שוק "שכירות ארוכת הטווח".

מדובר על פתרון שכמעט ולא קיים בישראל, ובוודאי לא מוכר אך תופס תאוצה בשנים האחרונות. שוק הדירות בישראל שמושכרות לטווח ארוך מוערך כיום בפחות מ-10 אלף דירות מתוך 800 אלף דירות בשוק החופשי.

הדמיה: אפי כוינה אדריכלים

באשדוד העירייה תומכת בהקמת דירות לשכירות ארוכת טווח ואחד הפרויקטים המסקרנים הוא "רובע הצעירים" שם זכתה בתחילת השנה חברת "דונה דום", חברת בת של ענקית הנדל"ן "דונה הנדסה", במכרז "דירה להשכיר". מדובר על פרויקט מגורים של 440 יח"ד לשכירות ארוכת על שטח של 5,600 מ"ר.

הפרויקט אותו מקימה דונה יכלול 440 יח"ד להשכרה לתקופה של 20 שנה, כאשר 25% מהדירות להשכרה במתחם הן במחיר מופחת לזכאים בהגרלה. בנוסף, יכלול המתחם שטחי מסחר, תעסוקה ומבני ציבור בהיקף של כ- 7,700 מ"ר. הפרויקט ממוקם בצומת הרחובות יצחק רבין ושדרות בני ברית.

זהו לא הפרויקט היחידי שחברת דונה דום מקימה בימים אלו, דונה פעולת כיום להקים עוד למעלה מ-2000 יחידות דיור לשכירות ארוכת טווח.

"שכירות ארוכת טווח היא פתרון נהדר עבור זוגות צעירים שרוצים להתמקם בעיר ומעוניינים בדירה חדשה אך אין ביכולתם לרכוש אחת כזו. מדובר על דירות בסטנדרט הגובה ביותר. היתרון העצום בשכירות ארוכת טווח היא הוודאות ארוכת השנים מבחינת המחיר, התחזוקה ואי הצורך בחידושי החוזה" מספרת לנו תמי שחר, מנכ"לית דונה דום. "אני מאמינה מאוד בפתרון של שכירות ארוכת טווח, הוא נותן פתרון ושקט נפשי להמון אנשים שאין באפשרותם לקנות דירה או אפילו כאלה המעדיפים לגור בשכירות. לא צריך להתנהל מול בעל בית או לפחד מחידוש החוזה כל שנה, הכל מתנהל ונמצא תחת קורת גג אחת".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר